lakkteszt | Moyra

Múlthéten beszereztem az első Moyra Gel Look lakkomat és már kíváncsian vártam, hogy hogy is teljesít. Kicsit csalódott vagyok, mert egyébként a Costance árnyalatot kerestem, de még nem találkoztam vele egyszer sem a kis Moyra lelő helyemen, így most csalódásom enyhítésére az No. 932-es Justine névre keresztelt szín jött velem haza.


Üvegben piszkos türkizes, kék (már ha létezik ilyen.. :D) színű lakknak néz ki, felkenve jön elő az igazi csoda, nagyon szép, élénk árnyalata van. Krémes állagú lakk, 2 rétegben tökéletesen fed, gyorsan és tényleg szép fényesre szárad. Nem csalódtam ebben a lakkban, azt hiszem a Gel look családból több árnyalat is fog velem hazajönni a közeljövőben. Őt használtam egyébként a margarétás körmömhöz is alapszínnek. :)





Nektek hogy tetszik? Szeretitek a kék lakkokat? :)

Share this:

CONVERSATION

8 megjegyzés:

  1. Vele én is szemeztem, lehet vissza is megyek érte :)

    VálaszTörlés
  2. Ez a szín annyira tetszik, hogy tegnap meg is vettem...néhány társával együtt :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is megvan ez a lakk, és kedvencemmé avanzsált :D Havonta minimum 2x előveszem :D

    VálaszTörlés
  4. Én nagyon szeretem a kék lakkokat, úgyhogy ez is felkerült a listámra. Szépséges *-*

    VálaszTörlés
  5. Az utolsó képen valami brutál fényes! *.* És tényleg nincs rajta fedőlakk? Azért ez nem semmi! :)

    VálaszTörlés
  6. Csodásan áll Neked ez a szín!!!

    VálaszTörlés