májusi körömkihívás - 2. napraforgó

Mára ismét egy aranyos virágos manikűrt hoztam nektek, a 2. témánk a napraforgó. Én személy szerint nagyon szeretem a hatalmas nagy virágait, na persze a kicsik is aranyosak. Annyira szép, mikor nyáron az út mellett napraforgó mező van... :)



Valószínűleg sokatoknak már ismerős lehet ez a mani, tavaly az 52 hetes körömkihívás 45. témájánál dobtam be ezt az ötletet, csak akkor még félhold alakban. Akkor sokan mondtátok, hogy emlékeztet titeket a napraforgóra, így hát most kicsit más koncepcióban, de ugyan azokkal a színekkel megalkottam egy igazi virágos manikűrt. :)







Ti szeretitek a napraforgókat? :)


Share this:

CONVERSATION

18 megjegyzés:

  1. Óóóóóóó!!!! Ezek a körmöcskék annyira, de annyira szépek lettek! :-)

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép lett, érdekes megoldás:))

    VálaszTörlés
  3. hű, de szép, mint valaki ékszer! :)

    VálaszTörlés
  4. Ó, hogy ez mekkora ötlet! :) Nagyon jó lett.

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szuper lett!! :D Egyébként ezeket a körömkihívásokat bárki megcsinálhatja a saját blogjára? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :)
      Igen, általában szoktak kiírni egy felhívást rá, majd jövőhéten nézd a blogom mert akkor írom ki a júniusit. :)

      Törlés