Lakkteszt | Rival de Loop Young - 31 Magic dream

Sok helyen olvashattatok már erről a lakkról, viszont úgy döntöttem, hogy én is írni szeretnék nektek róla. Mivel nálunk sajnos egyetlen drogériába sem kapható ez a márka, így külön örültem, mikor megtudtam, hogy sikerült Zitu nyereményjátékán azt a csomagot megnyernem, amiben ő is benne lapult.



Elmondhatom, hogy sikerült kipróbálnom a márka legkülönlegesebb lakkját, amihez még csak hasonló sincs készletemben. Egy kicsit a kinézetről. Szerintem egyszerű, de nekem tetszik. Az üvege kerek, a kupakja sajnos eléggé ujjlenyomatgyűjtő, de ezt elnézzük neki. Az ecsete lekerekített, amivel álom dolgozni, imádom ezt az ecsetfajtát.
A Magic dream nevű lakkocska egy pelyhes duokróm csoda, ami lila, arany, néha zöldes, néha szürkés színben játszik. Az állaga is szuper, nagyon könnyű felvinni, és két rétegben tökéletesen fed, valamint a száradási idejére sincs semmi panasz. Az ár-érték arányáról ne is beszéljünk, komolyan mondom az egyik legszuperebb drogériás lakk, amit eddig próbáltam. Sajnálom, hogy nem lehet nálunk kapni, mert biztosan jönne még haza velem 1-2 hasonló márkájú lakkocska.
Na és akkor most beszéljenek a képek helyettem..












Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

4 megjegyzés:

  1. Tényleg különleges, nagyon szép! :)

    VálaszTörlés
  2. Az egyik leghíresebb lakkja a márkának. :)
    Nálunk sincs RdL állvány. :(

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy tetszik! :) Azt hiszem magamnak is befogom szerezni! :)

    VálaszTörlés