Lakkteszt | Golden Rose wow! 16

Mint már említettem nektek, nővérem a Nailland pultjánál járt, ahonnan két újdonságnak számító Golden Rose lakkot is hozott nekem. Az egyikről már írtam, ma a másikat szeretném megmutatni nektek. :)


Szerencsére így látatlanban is jól választottam, az előző a kedvenc nude árnyalatom, a maihoz hasonlóm pedig még nem volt eddig. Az üvegéről már írtam, hogy picike, mindössze 6ml lakkot rejt magában. Az ecsete lapított, könnyű vele dolgozni, viszont a kupakja elég kicsi, hozzá kell szokni. :)
A 16-os számú lakkocska (javítsatok ki, ha nem), de nekem eléggé hasonlít az év színének kikiáltott marsala árnyalatra, bár kicsit rózsaszínesebb, mályvásabb szín. Be akartam már szerezni egy ilyen lakkot, szóval teljesen meg vagyok elégedve a választásommal. Krémes állagú, az üvegben arany mikrocsillámok is feltűnnek benne, amik felkenéskor sajnos eltűnnek. Nekem kicsit hígabb, mint a nude társa, szebben is terül. Két rétegben tökéletesen fed és gyorsan szárad.
Benne se csalódtam,  így biztosan be fogok még több wow! kollekciós lakkot szerezni, amint a Nailland közelében leszek. ;)







Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

12 megjegyzés:

  1. Gyönyörű szín*-* Egyébként a körmeidet mivel ápolod ,hogy nem töredezik a vége? Sajnos az enyém elég érzékeny az utóbbi időben. xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mostanában van egy vékony zselés réteg rajta, mert sajnos eléggé elgyengültek, de már tervezem szépen lenöveszteni. egyébként kálciumzselét, körömerősítőt és az Oriflame Growth Boosterjét használtam rá, meg szedem a dm-es haj és körömvitaminját, azóta nem töredezik a vége. :)

      Törlés
  2. Ááá, elszállt a hozzászólásom. Szóval ez egy gyönyörű szín, pirosas rózsaszín, eperszín, biztos fogok egy hasonló árnyalatot rendelni.

    VálaszTörlés
  3. Milyen szép szín és a fénye sem semmi. :))

    VálaszTörlés
  4. Ez az árnyalat pontosan az a fajta rózsaszín, amit magamon is simán el tudok képzelni :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szep, van hasonlo nekem is:)
    Kerlek, segits, hogyan kell ugy lakkozni, hogy a koromagynal olyan szep ivben legyen a lakk es 1.ne erjen hozza a borhoz, 2.ha hozzaer mivel lehet javitani. Ez a trend, hogy ugy kell lakkozni, hogy legyen par mm a lakk es a kotomagy kozott, mintha mindig le lenne kicsit nove es nem szabad vegig lakkozni? Errol soha nem ir senki, az alapveto dolgokrol..... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Élőben nem látszik úgy, mintha le lenne nőve. Én pl. tolom fel az ecsetet egy darabig a körömágyhoz, hogy meglegyen a szép ív, persze csak miután húztam egy vonást a lakkos ecsettel normál irányba. Pucolni: fültisztító lakkba mártva, kezdőknek meg van körömlakk-korrigáló toll, a DM-es egész jó. Mire kettőt elhasználtam, megtanultam szépen lakkozni.

      Törlés
    2. Koszi :) Nem vagyok nagy lakkos, csak kifestem pirosra, feketere, vagy nude-ra es kesz. Meg nem probaltam soha nyomdazni, de arrol is szivesen olvasnek technikai segitseget. Bar az utobbi honapokban mindig tovig le kell vagnom a kormeimet, mert lemezesen torik nehany kormom, valszeg a vashianyom miatt, amit nem birok feltornazni sajnos...

      Törlés
    3. én is hasonló módon csinálom, mint Audrey, de ha szeretnéd majd írok róla képes bejegyzést, úgyis sokan kérdezték már. meg persze a nyomdázásról is. ;)
      ajánlom az Oriflame Growth Booster-jét, meg a dm-es haj és köröm vitamint, valamint vasat is szedj, nekem is vashiányom van sajnos. :/ a Rimmel nail nurse erősítőjét is kipróbálhatod, bár tesómnak nem vált be, de sok jót olvastam már róla. :)

      Törlés