Lakkteszt | China Glaze - Don't let the dead bite

Mikor megláttam a China Glaze Apocalypse szettet leakciózva a Nailland oldalán, rögtön tudtam, hogy már pedig nekem szert kell tennem rá. Igaz még Halloweeni kiadás, de szerintem annyira különleges lakkok kerültek a kollekcióba, hogy bántam volna, ha kihagyom őket. Gyorsan meg is mutatom nektek, hiszen most féláron tudjátok beszerezni őket. :)


A Don't let the dead bite eléggé megosztja a véleményeket, valakinek nagyon tetszik, valaki szerint pedig undorító. Én az első csoport tagjai közé tartozom. Mondjuk mindig is szerettem a különleges lakkokat és szerintem ez is az. A bőrszínű, rózsaszínes jelly alapba rengeteg rózsaszín, hússzínű, különböző méretű hexagon és szál glittereket raktak. Jelly lakk ellenére a sok csillám miatt már két rétegben tökéletesen fed és nagyon gyorsan is szárad. Kicsit érdes lett a felszíne, érdemes rá fedőlakkot rakni, akit ez zavar, én a teszteknél direkt fedő nélkül fényképezem a lakkokat. Egyetlen dolog tántorít el attól, hogy ne legyen nagy szerelmem a lakk, az pedig a  lemosása... Szörnyű... Komolyan mondom majdnem sírva fakadtam, bár már kialakítottam egy módszert a nagyon glitteres lakkok lemosására, szerencsére ez megkönnyebbítette az életem. :D
A glitterek ragaszkodása ellenére én nagyon beleszerettem ebbe a lakkba, bár kicsit morbid, de nekem akkor is tetszik. ITT láthattatok már vele manikűrt is. :)










Nektek tetszik, vagy sem? :)

Share this:

CONVERSATION

7 megjegyzés:

  1. Érdekes hatást kellt a sok csillám darabka benne. Jól mutat a körmeiden.

    VálaszTörlés
  2. Érdekes valóban, nekem kicsit nyers, olyan mint egy darab hús :))

    VálaszTörlés
  3. Ebből a kollekcióból a But of Corpse a kedvenc, még ha nem is tartós. Ezen is gondolkoztam, de végül otthagytam. Utólag örülök, mert biztos nem hordanám, nálam ez már túlzás :)

    VálaszTörlés
  4. Engem nem fogtak meg ezek a lakkok. :/

    VálaszTörlés
  5. Nekem tetszik! Biztosan azért, mert mindig lázadó voltam, szeretem néha megbotránkoztatni az embereket nem mindennapi dolgokkal. :D

    VálaszTörlés
  6. Neeeem! Végre egy lakk, ami nem csábít :)

    VálaszTörlés
  7. Ezzel a lakkal is szemeztem, de nem tudtam eldönteni, hogy tetszik-e vagy sem... :D De talán inkább tetszik mint nem. :)

    VálaszTörlés