képek az életemből #41

Egy ideje nem írtam már nektek képek az éltemből bejegyzést, nem felejtkeztem el róla, csak sosem jött össze annyi kép, ami egy poszthoz elég lett volna.. Ebből is látszik, hogy egyre kevesebb képet teszek fel instára... :D
Na de nézzük is mi történt az elmúlt hetekben.. :)


 Szeretek Bencének reggelit csinálni, olyan jókat lehet kitalálni. :)

 Reggel. Ott valamikor egy templom volt, ami eltűnt a messzeségben. o.O

 Az utóbbi hetekben igencsak megtréfált minket az időjárás, esett a hó, ami pár órával később el is olvadt, esett eső is, volt minden. Egyik reggel viszont erre ébredtem... (ott a buszmegálló is, ezt a távolságot kell minden reggel és délután megtennem a buszig. szerencsére. :D)

 Pár órával később pedig ez fogadott...

 Voltunk a Cafe Freiben, ahol egy újabb kávéfajtával ismerkedtem meg, jávai narancs mokkával. Egész finom volt, de még mindig a kiotói szilvás krémkávé viszi a pálmát. :)

 Észre sem veszik, mikor délután hazajövök. 
(Boby amúgy úgy fekszik ott, mint aki be van rúgva... :D)

 Na de aztán egyik reggelre nagy meglepetésemre hozzánk is 
elérkezett a hó, ami egész sokáig meg is maradt. :)

 Egy évben egyszer belefér a Mekizés. :D

 Szegényt felkeltettem. Ilyen feje van: "Mi? Hogy már péntek van? 
Akkor átaludtam az egész hetet?" :D

 Egy én. :D

 Bencének meglepi reggeli. :)
Próbáljátok ki a Dr. Oetker bögrés tejbegrízt, nagyon fincsi. :D

Gyümisali. Imádom. <3


Share this:

CONVERSATION

2 megjegyzés:

  1. Oda meg vissza vagyok a kutyáidért! :) Ez a szivecskés szendvics is nagyon ötletes!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon cuki a meglepi reggeli :)

    VálaszTörlés