NTT - 3. sheer base

Ez a hét a kihívásoké, hiszen a Manikűrvadász és a Nail Stamping Challenge után most a Nail That Technique Challenge következő témájára készített manikűrömet hoztam nektek, ami nem más, mint a sheer base. :)



A sheer tints lakkokat bizonyára mindenki ismeri már, otthon is könnyen elkészíthetőek. Én még csak két színnel, egy rózsaszínes és egy fekete árnyalattal rendelkezem, de már tervben van a többi is, csak átlátszó lakkot kéne hozzájuk vennem. :D Mivel a múltkor már használtam kihíváshoz az első színt, így most a másodikra esett a választásom, bár nem vagyok maradéktalanul elégedett vele. Kb 3x mostam le, most már valamennyire elfogadható, de még mindig nem az igazi. Túl sok fekete lakkot csöppentettem az átlátszó lakkba, így sajnos túl sötét lett és nem volt látványos rajta a csipke minta. A maradék átlátszó lakkal próbáltam hígítani rajta, ennyire jött össze. A csipkemintát egyébként akril festékkel festettem. Összességében tetszik, csak sajnos túl sötét az alap. :( Na de majd legközelebb. ;)






 Felhasznált lakkok:
Crystal Nails alap és fedőlakk
pár csepp fekete lakk
Diamond Nails akrilfesték - 015 fekete


Nektek hogy tetszik? :)



Share this:

CONVERSATION

8 megjegyzés: