NTT - 2. syrup gradient

Ma a Nail That Technique kihívás második témájára alkotott manikűrömet hoztam el nektek. A heti technika a syrup gradient, amiről bevallom még sosem hallottam, de a fejembe kb összeraktam, hogy milyen is lehet, meg utána is néztem. :)


Sok videót megnéztem róla, végül egy ilyen egyszerű verziónál maradtam. A sheer tints lakkokat már szerintem mindenki ismeri, nem kell más hozzá csak egy színes és egy átlátszó lakk, amibe néhány csepp színeset rakunk. Most a rózsaszínre esett a választásom, de biztosan el fogom még készíteni több féle színben is.
Nagyon egyszerű a elkészítése, először a körmöm kb 3/4-éig, utána a feléig, majd a negyedéig vittem fel a lakkot. Hogy ne legyen olyan unalmas, matt fehér glittereket is felhasználtam hozzá. Nekem a málnaszörp jutott róla eszembe, de nagyon tetszik. :) Ha szeretnétek hozok majd nektek róla tutorial bejegyzést is. :)





Felhasznált lakkok:
Moyra No. 1 átlátszó


Nektek hogy tetszik? Próbáltátok már ezt a technikát? :)



Share this:

CONVERSATION

16 megjegyzés:

  1. Nagyon szep! Meg nem probaltam. :)
    Egy tutorial bejegyzesre nagyon kivancsi lennek. :)

    VálaszTörlés
  2. Hú de jól sikerült! Nagyon mutatós lett!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett, és nem tűnik túl nehéznek sem az elkészítése. (-:

    VálaszTörlés
  4. Jó lett ezekkel a glitterekkel és a színválasztás is nagyon szirupos :)

    VálaszTörlés
  5. Málnaszörpi tényleg! :-) Szuper lett!

    VálaszTörlés
  6. Love your syrup gradient. This polish is perfect

    VálaszTörlés
  7. Good Idea. Looks very pretty.

    VálaszTörlés