NSC 6. homok & glitter

Vészesen közeledünk sajnos a kihívás végéhez, de azért ne szaladjunk ennyire előre. A mai nyomdázáshoz homok és glitteres lakkokat használhattunk fel alapnak. :)



Sokat gondolkoztam ezen a témán és sok ötletem is volt, na meg sok glitteres lakkom is, ami mind arra vár, hogy nyomdázzak rá, szóval az elkövetkező időben fogtok ilyen manikat látni még a blogon. Ezt a körmöt sem így terveztem, mindenképp szerettem volna belevinni homoklakkot is, de valamiért úgy nem tetszett. Végül a China Glaze glitteres lakkját választottam alapnak, amire a MoYou Bridal 07-es lemezén található csipkemintát választottam. Imádom ezt a lemezt, teljesen az én ízlésem. :)






Felhasznált lakkok:
China Glaze Apocalypse - Don't let the dead bite
CR fekete


Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

12 megjegyzés: