e-bayes szerzemények XIII.

Már idejét sem tudom, mikor volt utoljára ilyen bejegyzés, pedig rendelgetek ám rendszeresen e-bay országból, csak éppen befotózni mindig elfelejtem. De most erőt vettem magamon és összeszedtem azutóbbi hónapokban rendelt dolgokat. Linket sajnos már nem tudok hozzájuk adni, mert elavultak. :/


 Pingvines fali matrica
Ez a kedvencem az összes, de szerintem mondanom sem kell, hogy miért. Bár a falamon már nincs hely, de biztosan keresek nekik valami kis jól látható zugot, ahova fel tudom őket ragasztani. Olyan 200-300 Ft körül vettem. :)

 Pöttyös hajpánt
Őt nem is tudom már, miért rendeltem, de cuki, egyébként drótos és 200 Ft környékén volt.

 Hello Kitty-s nyaklánc

 Leveles nyaklánc

 Pávás nyaklánc
A nyakláncok is pár 100 Ft körül mozogtak, nagyon tetszik mind, főleg a leveles. Nem volt még azelőtt ilyen nagy nyakláncom. :)

 Swatch stick
Rákaptam a körömlakkjaim rendszerezésnek egy másik módjára, mégpedig a swatch stikre. 8 csomagot rendeltem belőle összesen, 1 csomagban 50 db van. Még kb 60 db az évben vett lakkoknak. :D 400 Ft körül rendeltem őket.

Őket nem is tudom hogy nevezzem, a körömmargarétához hasonlóak. Rájuk díszítéseket szeretnék csinálni. Egy csomagban összesen 24x10, vagyis 240 ilyen kis körömke volt. Kb 600-700 Ft körül lehettek. :)

Ti miket rendeltetek mostanság?

Share this:

CONVERSATION

2 megjegyzés:

  1. A nyakláncok szuperek! Főleg a leveles tetszik *.*

    VálaszTörlés
  2. Én is szeretném már valahogy rendszerezni a lakkjaimat, ezek a kis pálcikák már megmozgatták az én fantáziámat is :)

    VálaszTörlés