NSC - 6. ombre

Nagy bánatomra a nyomdázós kihívás utolsó témájához érkeztünk, a mai téma pedig az ombre. Kicsit hiányozni fog, mert nagyon imádtam minden héten gondolkozni a színpárosítások és a minták kombinálásán, na de reméljük Lora majd még összehoz valami hasonló kihívást a közeljövőben. ;)



Több ötletem is volt, először a mintát szerettem volna átmenetesen felvinni, de végül egy olyan technikánál maradtam, amit még sosem próbáltam. Imádom az ombre megoldásokat, már többször is láthattatok tőlem ilyen manikűröket, viszont úgy még nem csináltam, hogy teljesen különböző színeket párosítottam össze és nem függőlegesen, vagy vízszintesen, hanem össze-vissza rakosgattam a körömlakk színeket a szivacsra. Nem tudom most mennyire voltam érthető. Majd ha lesz időm, csinálok róla tutorial bejegyzést. :)
Mivel már lassan tavaszodik, így igazán tavaszias színeket és mintát választottam. A virágokat a Born Pretty Store BP-20-as lemezéről szedtem. :)







 Felhasznált lakkok:
Moyra 36
Essence Colour & Go - 150 Upper green side
Astor - 107
Hello Kitty - fehér



Nektek hogy tetszik? :)


Share this:

CONVERSATION

18 megjegyzés:

  1. Erre semmi mást nem lehet mondani, csak, hogy gyönyörű!

    VálaszTörlés
  2. Lenyűgözően preciz, gyönyörű *.*

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik :) Nekem ez a kedvenc mintám a lemezről, meg az alatta lévő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. nekem is ez a kedvencem, már többször is használtam. :)

      Törlés
  4. Nagyon szép lett, tényleg tavasziasra sikerült. :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem a hippikorszak jutott először szembe. Virágos is, színes is :)

    VálaszTörlés
  6. It is so lovely and I miss Spring so much!

    VálaszTörlés
  7. Ez igen, gyönyörű lett! Imádom! :))

    VálaszTörlés
  8. Szép lett, nagyon tavaszias ^^

    VálaszTörlés
  9. Tavaszkörmök, csodaszép! Nagyon jól összejön a minta az ombre háttér színeivel! :)

    VálaszTörlés