ManiCute - karnevál

Bár még nem is ért ide a igazi tél, mi a ManiCute-os lányokkal máris űzzük. Eléggé el is vagyok keseredve, mert egyik nap esik pár centi hó, ami másnapra el is olvad... Legalábbis az utóbbi négy nap így telt. Viszont most, hogy már átléptünk a februárba, a karnevált választottuk mai témának, ugyanis most lesz a farsangi mulatságok időszaka. :)



 Nekem a karneválról rögtön az álarcok jutottak eszembe. (hú, de elmennék most egy kiöltözős, álarcosbálba) A MoYounak van is egy ilyen lemeze és régóta szemezgetek is vele, csak attól félek, hogy nem tudnám kihasználni. Mivel nagyon beleszerettem, ezért a mai manikűr mintáit onnan koppintottam. Először egy papírra rajzoltam meg a maszkokat, majd egy átlátszó fóliát felé rakva lakkal átrajzoltam a körvonalakat, végül kitöltöttem színekkel, aztán egy napig hagytam száradni. Szerintem egész jól sikerültek. Mivel elég színes így az egész, ezért fehér alapra raktam, de a végén megbolondítottam egy glitteres lakkal.
A lakkokról is raktam be képet, külön most nem írtam oda a neveiket, mert elég sok, de ha valamelyikre kíváncsiak vagytok, nyugodtan kérdezzetek. :)






Nektek hogy tetszik?


Share this:

CONVERSATION

15 megjegyzés:

  1. De jó! Örülök, hogy ilyen kreatív, összetett munkát festettél, ráadásul kézzel. :) Nagyon vidám!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. :) habár most a nyomdára vagyok rákattanva, de mikor időm engedi imádom a szabad kezes manikat is. :)

      Törlés
  2. Gyönyörűen kidolgozott mani, nagyon szeretem a szabadkézi alkotásokat, akkor is ha nem közvetlenül körömre, hanem fólia segítségével készülnek, komoly kihívás egy ilyen mani elkészítése! A színek nagyon jól illenek egymáshoz, a glitteres alap pedig nagyon jól feldobja!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól sikerült, szép és kidolgozott manikűr. Teljesen oda vagyok érte :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ötletes lett, tulajdonképpen körömmatricákat gyártottál :O Szuper! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. :)
      valóban, szerintem az egyik legjobb módja annak, ha valaki nem mert a körmére rajzolni egyből. :)

      Törlés
  5. Nagyon szép lett. :) Csodásak ezek a maszkok, és a színkavalkád is nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés