NTT - 4. reverse stamping

Ma megmutatom nektek az NTT kihívás utolsó körmét. A téma a reverse stamping, vagy más néven stamping decal, amit bár kevésszer, de nagyon szeretek használni. Nagyon egyszerű és úgy is működik, mint egy köröm matrica, szóval még az ügyetlenebbek is könnyen tudják használni.



A mintát vagy a nyomdázón, vagy pedig a körvonalait egy átlátszó fóliára rányomom és azon szoktam kifesteni pontozó és ecset segítségével. Fóliára általában azokat teszem, amik kisebbek és külön rakom őket fel, a nyomdapárnán pedig azok maradnak, amiket "egész matricaként" szeretnék a körmeimre rakni. 
A lemezeim közül, még a karácsonyra kapott MoYou Cookbok 07-es mintáit nem volt alkalmam használni, így most rá esett a választásom, mivel cuki is, meg könnyen kifesthetők a minták is. Egy muffinos és egy sütis, feliratos mintázatra esett a választásom. A kisujjamon kissé elkentem a mintát, bocsánat, de már nem volt türelmem megvárni míg megszárad. :$
Egyébként tesómnak annyira megtetszett a körmöm, hogy másnap neki is hasonlót kellett csinálnom. :D








Felhasznált lakkok:
Most külön nem írnám le, mert nagyon sok, de ha valaki szeretné tudni valamelyik 
árnyalat nevét/számát, nyugodtan írja meg komiba. :)


Nektek hogy tetszik? :)



Share this:

CONVERSATION

12 megjegyzés:

  1. Nekem alaposan meggyűlt a bajom ezzel a technikával :) Úgy látom, te már gyakorlottabb vagy :)))))))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon vídám és mutatos a manid. Nem használtam gyakran ezt a technikát, de ma kaptam új nyomda mintákat és ki fogom velük próbálni.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon cuki lett! Én megszerettem ezt a technikát, nagyon jól kihasználható :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépséges és cuki lett :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik! Én is elfogadnám ezt a muffinos lemezkét. Körülbelül mennyi idő mire egy ilyen megszárad?

    VálaszTörlés
  6. Ez tényleg nagyon cuki lett! (-: Én is szeretem ezt a technikát, mert olyan mutatós, és elég egydi dolgokat lehet kihozni a mintákból. (-:

    VálaszTörlés
  7. Hát ez nagyon jó lett, annyira édes, a szó szoros értelmében. :D

    VálaszTörlés
  8. So pretty. I love how created such details.

    VálaszTörlés
  9. Hát ez eszméletlen édes. Szó szerint. :D

    VálaszTörlés