körmök másoknak XII.

Eléggé elfelejtkeztem az utóbbi időben megmutatni nektek, milyen csodákat is alkottam másokra, pedig ez a sok köröm mind arra várt, hogy kikerüljenek a blogra. Van még mit gyakorolnom azért, mert bár az enyémre már szépen meg tudom festeni a mintákat, de a mások körmére nem is olyan egyszerű. (állandóan remeg a kezem :D) Szerintem sokat fejlődtem már a kezdeti próbálkozások után, remélem ti is egyetértetek velem. Kedvencem még mindig a gél lakkozás, amiből nem volt hiány az elmúlt hónapokban sem. :)

 Halloweenes. :D

 Gél lakk nyomdázással. :)

 Gél lakk ornamentikus mintával. :)

 Gél lakk csipkemintával. (ez a kedvenc. *-*)

 Téli díszítés piros géllakkra. :)

 Virágos. :)

 Ornamentikus. :)

 Szintén..

Nyomdázás. :)

Nektek melyik tetszik legjobban? :)

Share this:

CONVERSATION

8 megjegyzés:

  1. A második-harmadik manikűr tetszik a legjobban, hiába, elfogult vagyok ezekkel a kacskaringós mintákkal :) Egyébként én másnak a körmeit még kifesteni se tudom szépen, ezért ritkán vállalkozom rá.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is azok a kedvenceim, csak ne remegne mindig a kezem. :D egyébként gyakorlás kérdése, az elején nekem sem ment a másnak körömfestés. :D

      Törlés
  2. Én imádom másnak a körmét festeni, legszívesebben mindenkinek kifesteném, egész nap tudnám csinálni! :)
    Szépek a munkáid! :)

    VálaszTörlés
  3. A második és az alsó lila nagyon tetszik. Ha anyám meglátogat, mindig kifestem a körmét, már nyomdázni is tudok más körmére, először nem volt egyszerű, sajátra tényleg könnyebb!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nyomdázásnál elég nehéz belőni, hogy szép legyen. :D mostanában és is egyre többször használom másoknál, főleg anyán meg nővéremen gyakorlom a nyomdázást. :D

      Törlés
  4. Woow :) nagyon szép :) amúgy mivel fested rá a gél lakkra a mintát? Köröm lakkal?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. általában akril festékkel, de van mikor körömlakkal is dolgozok. :)

      Törlés