NOTD | neon szegecsek

Ezer éve kallódik már ez a bejegyzés a piszkozatok között, pontosabban tavaly óta, de valami más mindig közbejött, meg a képek sem a legjobbak, végül úgy döntöttem, megmutatom nektek, mert nekem tetszett az összhatás.


A szegecseket egy akciókor 0.99$-ért rendeltem Born Pretty Store-ról (link ITT). A kör alakú tárlóban 6 színű kör és csillag szegecsek vannak, amiket könnyű felapplikálni a körmökre. Érdemes a díszeket egy réteg meg nem száradt fedőlakkba belenyomkodni, így tartósabb lesz az eredmény. Most csak a kör alakú díszeket használtam fel a manikűrömhöz. A neon színeket nude árnyalattal kombináltam. Imádom ezt a párosítást! :)






Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

10 megjegyzés:

  1. Nagyon vidám, jók a szegecsek, fekete lakkban is el bírom képzelni :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is a szegecsek színei tetszenek a legjobban :) Nagyon szépen mutatnak a kontrasztos nude lakkon. :)

    VálaszTörlés
  3. Jók ezek a szegecsek, én is vettem anno de végül nem kerültek ki a blogra... :) Jön a jó idő, lehet ideje lesz elővennem őket, köszi hogy eszembe juttattad!

    VálaszTörlés
  4. A szegecsek színei tényleg nagyon szépek:) ÉS tényleg iszonyatosan jól mutatnak a nude-dal.)

    VálaszTörlés
  5. Szupik ezek a szegecsek, nekem is megvan ez a tárcsa. :)

    VálaszTörlés