Lakkteszt | OPI - Alpine snow

Még karácsonyra kaptam barátomtól az OPI Princess for a day szettet, amiben két lakkocska is helyet kapott. Az egyik közülük az Alpine snow nevű lakk, amibe rögtön beleszerettem, ezért is mutatom meg nektek is.


Eddig nem csalódtam ebben a márkában, ezzel sincs ez máshogy. Imádom az üvegüket, az ecsetükkel pedig álom dolgozni. Azért is merek róla írni, mert sokan keresik a tökéletes fehér lakkot és bátran ki merem jelenteni, hogy én megtaláltam. Nekem ő a nagy ő, még pont nincs az a hibajavító fehér színe. Az állaga pont jó, nagyon szépen terül és már egy rétegben is fed, de mint minden lakk, ő is kívánja a második réteget (igen, mindegyik lakk két rétegben hozza ki a tökéletes színét, még akkor is, ha már egy rétegben is fed..) Száradási ideje gyors és nekem nagyon sokáig is bírta a körmeimen, nem emlékszem pontosan, de olyan 4-5 napig biztosan. :)






Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

8 megjegyzés:

  1. Ez nekem díszítésért kiált :)

    VálaszTörlés
  2. Mindenképp az egyik legjobb fehér lakk.Nálam már a végét járja,sajnos a végefelé elég sűrű lesz....
    Sokszor használom mint díszítési alap!

    VálaszTörlés
  3. Én is szívesen látnék rajta valamilyen mintát. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. volt már vele manikűr és sokszor használom, de most mindenképp tesztet akartam írni róla. :)

      Törlés
  4. Nagyon tetszik ez a fehér lakk, én is díszíteném, és szerintem te is, csak a teszt kedvéért mutattad meg :)

    VálaszTörlés