TESZT | Pacás Nail Vinyls

Mint múltkor is írtam, kaptam egy pár ív nail vinyls-t a Whats up nails webáruháztól, amiket szépen sorba be is mutatok nektek. Múltkor a cikkcakkos stencilről írtam nektek, ma a paca mintás lesz terítéken. :)



 A pacás íven 16 kisebb kocka van, ez a közepes méretű, de ezen kívül lehet kapni nagy méretben is, amin 24 ragasztó található. Mivel egy-egy stencil hatalmas, ezért ha valakinek kisebb a körme, érdemes félbe vágni, így több ideig kitart. Ennél a mintánál a külső és a belső matricákat is fel tudjuk használni, így még praktikusabb. Könnyen ragad egyébként, szinte vonzza magához a felület, de visszaszedni is egyszerű, ha esetleg nem jó helyre ragasztottuk volna. 
Valamiért most állandóan a színes körmök vonzanak, annak ellenére, hogy az idő nem a legjobb, de legalább a körmeimen legyen egy kis vidámság. Fehér alapot használtam, amire szépen felragasztgattam a stencileket, majd citromsárga, narancssárga, zöld, kék és rózsaszínű lakkokkal töltöttem ki az üres részeket. Nekem tetszik, vidám lett az összhatás és gyorsan el lehet készíteni ezt a manikűrt is, ha valakinek nincs kedve órákat pepecselni vele. :)
INNEN tudjátok megrendelni, de a Naillandnél is elérhető ez a mintázatú nail vinyls.








(A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményem.)

Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

4 megjegyzés: