NOTD | Avon manikűrök

Instagramon játékot hirdetett az Avon, amit persze nem hagyhattam ki. A feltétel az volt, hogy készítsünk egy manikűrt, amihez legalább 1 Avon lakkot használunk és töltsük fel a képet #AVONKörömFesztivál hastaggel. Én három manit is készítettem a szemfülesebbek láthatták is már őket. :)


Elsőként egy márványos, nyomdázott manikűrt készítettem, amihez az Avon Coral Reef lakkját használtam fel. Egyik kedvencem ez az árnyalat, fehérrel meg feketével kombinálva pedig még jobban tetszik. :)




Szeretem a glitteres lakkokat és mindenképp szerettem volna egy olyan körmöt is, amihez az egyik Lacelove lakkot használom fel. Alapnak nude színt választottam, amire jöttek a nude glitterek, majd egy kis fekete nyomda, így a glitterek kaptam egy kis sejtelmes hatást. :)





És végül egy színátmenetes manikűr, amihez a Coral Reel, a Divine Lime és a Sahara Sunrise. Mivel a zöld kicsit csillámos volt alapból, így megbolondítottam az egészet egy pici arany holo csillámmal, végül a változatosság kedvéért nyomdáztam az átmenetes körmeimre.





Nektek melyik tetszik a legjobban? :)

Share this:

CONVERSATION

4 megjegyzés:

  1. Mindegyik :) Hangulattól függősen. Nagyon szépek!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek! Imádom mindegyiket! :)

    VálaszTörlés
  3. Mindhárom manikűrt imádom. AZ elsőt a Coral Reef miatt, én is nagyon kedvelem azt a lakkot, bár méltatlanul kevésszer kerül nálam elő. Második számomra teljesen ünnepi manikűr, rögtön a karácsony jutott róla eszembe, a harmadiknál beleszerettem a színátmenetbe és a rájuk nyomdázott csodás mintába. :)
    Sok siekert a játékhoz!
    Neveztem volna szívesen én is, de a magyar lakcím még mindig hibádzik. :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik mindegyik! Bellához hasonlóan én sem tudok választani közöttük, mert másért-másért mindegyik tetszik :)

    VálaszTörlés