TESZT | Tollas Nail Vinyls

Rossz, rossz, rossz lány vagyok. Egy ideje nem készítettem manikűrt az LFP! fordulóira és ma is a ManiCute következő témáját kéne posztolnom, de egyszerűen semmi ötletem nem volt. Kárpótlásul hoztam nektek még egy stencilt a Whats up nails kínálatából, amivel két manikűr is készült. :)


Ez a tollas nail vinyls az egyik kedvencem, nagyon jól kihasználható, hiszen a belső és a külső mintát is felhasználhatjuk. Közepes és nagy méretben rendelhető, én a közepeset kaptam, amin 20 matrica van. A matricán 5 különböző méretű toll található, így mindenki megtalálja a körmére legjobban passzolót. Egy méretből 4 található az íven. Könnyű felragasztani, ha nem jó helyre tettük esetleg, könnyen korrigálható, hiszen esetleges felszedés után is ugyan olyan jól visszatapad a körömre.
Két manikűr is készült vele, az alapkoncepció mind a kettőnél ugyan az volt. Az egyiknél neon, a másiknál pasztell színátmenetet készítettem vele, amit nyomdával és a tollakkal díszítettem. :)
INNEN tudjátok megrendelni.









 (A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet.)

Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

3 megjegyzés:

  1. Jaj, nagyon szép manik, főleg, hogy van pasztell változat is!

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszik mindkettő. Az utolsó még a mai ManiCute témához is talál. ;)

    VálaszTörlés
  3. Mind a kettő nagyon tetszik, de az elsőnek a színei... *.*

    VálaszTörlés