TESZT | BPS glitter por

Egy ideje már köztudatban van a sellőpor fogalma a körmözésben, aminek ezer meg ezer fajtája, változata létezik. Nálam is láthattatok már róla bejegyzést, most pedig egy új fajtát szeretnék nektek megmutatni, amit a Born Pretty Store-tól kaptam tesztelésre. :)


A por INNEN érhető el, összesen 5 féle közül választhatunk. Látszólag ugyan olyanok, viszont a szemcsék, pelyhek nagysága, finomsága eltérő és a színük is különbözik. Nekem a a 02-es és a 04-es van meg. Sok féle felhasználási módja lehet, én most egy fekete alapszínre vittem fel az ujjammal és masszíroztam bele. Sötét alapszíneken a leglátványosabbak egyébként, világoson nem jönnek ki annyira a színeik. A pelyhecskék duokrómok, a 02-esnek zöldes, kékes, szürkés a 04-esnek pedig ezüstös, lilás színe van, amiben néha egy kis narancsos is megcsillan. Matt és fényes fedőlakkal is láthatjátok őket, bár szerintem mattan érvényesülnek a legjobban.

02







04









Nektek hogy tetszenek? :)

Share this:

CONVERSATION

3 megjegyzés: