TESZT | Moyra nyomdalemez - 17 White wedding; 22 Gastromania

Bár nem vagyok tökéletesen megelégedve a Moyra nyomdalemezeivel, valahogy egy részem mégis húz feléjük. Számomra ők a legkönnyebben elérhetők, na meg amúgy is halmozom a lemezeket. Ez a kettő is úgy jött velem haza, hogy elmentem ruhát/cipőt/táskát venni, de nem találtam semmi jót, így vettem két lemezt. :D


17 White wedding
Lassan elkezdődik az esküvőszezon és mivel sokan járnak hozzánk esküvői körmöt csináltatni, úgy döntöttem megveszem ezt a lemezt is. Na meg a mintái is tetszenek, van amelyik nem kifejezetten esküvői. Csipkés, rózsás, ornamentikus minták sokasága található a lemezen. Kivételesen az összes mintát sikerült hiánytalanul felvennem. A 3. sor a személyes kedvencem és az utolsó sor ruhás mintája, na meg az első sor első mintája is szép, viszont az nekem kicsit MoYou koppintásnak látszik... :D A minták nekem még mindig túl nagyok, pl az első minta is így, az egyben gyönyörű, feltéve a körömre pedig elveszik. :( De végre elindult valami Moyráékban, örülök, hogy már kisebb mintákat is tesznek a lemezekre.







22 Gastromania 
Álmomban nem gondoltam volna, hogy ő fog még velem hazajönni, viszont teljesen bele vagyok bolondulva az ilyen gasztro témás lemezekbe, így gondolkodás nélkül megvettem őt is. Nekem a MoYou Cookbook kollekciója jutott róla eszembe. A kávés, teás, sütis, csokis, zöldséges, gyümölcsök mintákon át a gyorskajás mintákig megtalálható rajta minden. :D Van amelyik mintát elég nehézkesen sikerült felvennem, csak még mindig túl nagyok...:D haha. De itt is kifejezetten örülök a kisebb mintáknak is. :)






Ui: most nem nyomdalakkot használtam a papírra és a körömre nyomdázáshoz sem, azért lettek ilyen haloványok a minták.

Nektek melyik tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

9 megjegyzés:

  1. Ezek a minták rettentő cukik! :)

    VálaszTörlés
  2. Szép manikűrök! Mivel elég sok MoYou lemezem van, így beérem a két Moyra lemezemmel, ami van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. :) nekem nagyjából ugyan annyi van mind a két márkából, bár a MoYou-t jobban szeretem, sajnos számomra kevésbé könnyen elérhető. :/

      Törlés
  3. Egyébként eléggé tematikusak nekem, tényleg csak inkább a körmösöknek célszerű ilyen kötött témájú lemezt venni, szerintem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. meg a nagy minták miatt is. :/ bár akinek csak géllakkozunk és pici a körme, ő is mindig mondja, hogy kár, hogy ekkorák a minták, mert amúgy nem rosszak az elképzelések.

      Törlés
  4. eddig még egyik moyra lemezbe sem szerettem bele, pont a nagy minták miatt. :) viszont az első mani nagyon szép, melyik lakkot használtad alapként? És könnyű lemosni? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kár, hogy nem csinálnak egy olyan változatot, ahol kisebbek a minták. :/ a lakk a Moyra Angel kollekciójából való, egyáltalán nem nehéz lemosni :)

      http://mannakormok.blogspot.hu/2016/03/lakkteszt-moyra-angel-collection-373-376.html

      Törlés