LAKKTESZT | Yves Rocher - 23 Rose Azalée

Két hete végre a Miskolc Plázában is megnyitotta az üzletét az Yves Rocher, ami sajnos nem jó hír a pénztárcámnak. Ráadásul pont a mellettünk lévő üzletben. :D Nem is kellett nekem több, rögtön szaladtam és megvettem a mangós tusfürdőjüket, na és persze a lakkok sem maradhattak ki. Többnyire alapszínek találhatóak a kollekcióban, gyönyörűek egyébként alig tudtam választani közülük. :)


Végül első körben csak egy jött velem haza, mégpedig a Rose Azalée nevezetű. Először nem tűnt fel a sok szín közül, végül mikor rápillantottam, rögtön tudtam, hogy ő kell nekem, hiszen pont ilyen árnyalatot kerestem már régóta. Bár a képeken pirosasabbnak látszik, élőben inkább élénk rózsaszín, korall színe van. Nyárra kitűnő választás. Az állaga számomra tökéletes, szépen terül, már egy rétegben is fed, de én mindenből kettőt kenek a biztonság kedvéért. Iszonyú fényesre szárad, így ha nem teszünk rá díszítést, akár a fedőlakkot is elhagyhatjuk. Az üvege egyébként hosszúkás, ahogy az ecsete is, viszont lekerekített és nagyon szépen lehet vele dolgozni a körömágynál. Mikor felkentem, nem is kellett belejavítanom sehol. :)






Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

5 megjegyzés:

  1. Hát igen, gyönyörű, katalógusfotókat kellene csinálnod :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű ez a szín és nekem a körömformád is nagyon bejön! 💅🏻

    VálaszTörlés
  3. Most pont egy ilyesmi színű lakkot keresek és mivel szeretem a kék Yves rocher körömlakkomat, ezért lehet ezt fogom választani. :) Köszi

    VálaszTörlés
  4. Nekem is tetszik. :) Majd lehet, hogy én is körülnézek. :)

    VálaszTörlés