ManiCute | Secret garden

Bár ez LFP!-ből mostanában kimaradok, igyekszem legalább a ManiCute fordulókra alkotni valamit. A mostani témánk a secret garden vagyis a titkos kert, ami nagyon nagy fejtörést okozott számomra. Már-már le is mondtam erről a fordulóról is, végül csak sikerült kitalálnom valamit.



Mindenképpen valami nagyon tavaszias, színes, virágos manikűrt szerettem volna alkotni, de valamiért sehogy sem állt össze a fejemben a kép. Akármit csinálok, egyszerűen nem tetszik. Úgy látszik alkotói válságban szenvedek, de simán kifestve utálom a körmeimet, ha meg bármi mintát, vagy akármit teszek rá, valami oknál fogva nem tetszik. Pedig annyi mindent kéne befotóznom és írnom róluk...
Visszakanyarodva a témához. Sehogy sem sikerült összehozni a nagyon virágos manikűrt, aztán eszembe jutott a mostanában nagy divatnak örvendő felnőtt színező, a Titkos kert és mivel az nap, amikor lakkoztam mindenképp valami fekete-fehéret szerettem volna magamra kenni, így összekötöttem a kellemest a hasznossal és így született ez a manikűrt. Az alapszínem fehér, amire feketével nyomdáztam. Mint egy színező. Az pedig, hogy mi milyen színű lehetett volna mindenki döntse el maga... :)
Ja igen, a nyomdalakkom kifogyóban, a Moyra nyomdázáshoz való fedőlakkja pedig semmit nem ér, mert ugyan úgy elkeni a mintát... Ezek nem az én napjaim...






Nektek hogy tetszik? Ki milyen színnel töltötte volna ki a mintákat? :)

 

Share this:

CONVERSATION

6 megjegyzés:

  1. Először én is fekete fehérben gondolkodtam,végül színes lett! :) Szuper lett a manid!

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszik, tényleg olyan mint egy kifestő :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép ez a virágminta! Én narancs színnel festeném ki, hogy energiát és jó kedvet sugározzon. :D

    VálaszTörlés
  4. Nekem így tetszik, ahogy van! Még jó, hogy csak egy nyomdázós fedőt vettem a Moyrától, na, ha neked is keni a mintát, akkor siralmas lehet. Enyém még új, nincs vele gond. Pihenj egyet, pár nap és visszatért az alkotókedv, bár amennyi manit csinálsz másnak, nem csoda, hogy magadra már nem jut energia.

    VálaszTörlés
  5. így is nagyin mutatós manikűr lett :)

    VálaszTörlés