LAKKTESZT | Cirque - La Tropicale

Az egész úgy kezdődött, hogy rendeltem a Naillandtől, és az ingyenes szállításhoz már csak 1 lakk hiányzott és fogalmam sem volt, melyiket válasszam. Végig néztem az egész ILNP, CbL, PP kínálatot, de ami tetszett, az pont nem volt raktáron, és csak úgy pedig nem akartam lakkot rendelni. Aztán áttévedtem a Cirque részleghez, ahol megpillantottam a La Tropicale nevű csodát, gyorsan megnéztem egy pár swatchot róla és már raktam is a kosaramba. :D


Mostanában nagyon rá vagyok kattanva a zöld és a kék árnyalatokra, ezért is tetszett meg nekem annyira. A lakk a 2015-ös nyári Juicy kollekció darabja. Az üvege a szokásos kockás, hasonlít az ILNP üvegekre. Az ecsete hosszúkás. Az állaga nekem picit folyós, de nagyon könnyű kezelni. Zöldeskék árnyalata van, különböző fényviszonyoknál hol a zöldesebb, hol a kékesebb arcát mutatja. Nem egy tipikus nyári szín, nekem az esőerdők jutnak róla eszembe. :D  Erős holografikus hatással rendelkezik. Két réteghez van szükség a tökéletes fedéshez, de viszonylag gyorsan megszárad. :)








Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés:

  1. Nagyon nem tudok most ráhangolódni, nekem ez őszi lakk, de szép árnyalat, az biztos.

    VálaszTörlés