SZEMÉLYES | képek az életemből #56

Eltelt egy újabb hónap a legutóbbi képes beszámolóm óta, hónap vége is van, így összeszedtem nektek, mi is történt velem májusban. :)


Kezdeném a hónap elején kapott május kosárkámmal. 
Ez a 3., amit Bencétől kaptam, minden évben egyre nagyobb és szebb, igazán kitesz magáért. <3 :)


Néhány ruha összeállítás és köröm, amit hordtam. Na és persze Lili, aki mindig mindenre kíváncsi. :D


 Sok mindent vásároltam is a hónapban, végre megnyitott az Yves Rocher márkabolt 
a plázában, és hajpántokból is feltankoltam. Volt egy Nailland rendelésem is és beszereztem 
pár Moyra fedőlakkot és nyomdalemezeket is. Na és persze a körömlakkos ruha. <3 
A Hádában találtam rá, és tökéletesen passzolt rám. :D A kaktuszkákat pedig az IKEA-ban 
vettem, és már meg is találtam nekik a tökéletes helyet. :)


Az ételfotók sem maradhatnak el, egyik kedvenc kajám a tükörtojás sültkrumplival. :D 
Mostanában pedig teljesen rákattantam a tükörtojásos melegszendvicsre, vagy hogy is nevezzem, 
tökéletes reggeli, eléggé laktató. Meglátogattuk a Coffeeshop Companyt Miskolcon, 
a banános jegeskávéjuk isteni. És a Palacsintaházban is voltunk, ahol mézes málnaszemekkel 
töltött palacsintabatyukat ettem mandulás palacsintakéregben, vanílliafagyival. :D :D


 Meglátogattuk a fővárost is, igaz csak pár órácskát töltöttünk ott. Voltunk az Árkádban, 
ahol sütiztünk és kávéztunk is és az IKEA-ban is eltöltöttünk pár órát, ahol meg is vacsoráztunk. 
A grillezett camembertjük nagyon fincsi. Természetesen nem tértem üres kézzel haza. :D


Egyik este beugrottunk a GrundCafe-ba teázni egyet, mostanában új elfoglaltságot találtam 
magamnak, most élem második gyerekkorom. Az Az aldiban találtam rá erre a kifestőre, le volt 
akciózva, csak 1000 ft volt. :D Múlthéten pedig megejtettük az első szabadtéri pancsinkat 
Mezőkövesden, végre kipróbálhattam a tesztelésre kapott BIOBAZA termékeket. :)

Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés:

  1. Jó képek! Nekem direkt javasolták, hogy reggel egyek tojást, lehetőleg omlettet vagy tükörtojást, jót tesz az epének. Étteremben meg mindig sült krumplit kérek bármivel :)

    VálaszTörlés