52 hetes körömkihívás - 32. hét: francia manikűr

Hűű lányok, hogy bírjátok ezt a nagy meleget? Én már teljesen kikészültem tőle, nem nekem való ez az idő.
A mai nap az 52 hetes körömkihívás következő témájával készültem, ami a francia manikűr. Nem akartam egy átlagos fehér végű manit csinálni, egy kicsit extrémebb dolgokban gondolkoztam. Mindig is tetszett a nude-neon párosítás, viszont személy szerint még sosem próbáltam ki, így most elérkezettnek éreztem hozzá az időt. Semmi csicsás mani, csak egy egyszerű francia. Alapnak a Lovely nude Nr. 4-es lakkját választottam a francia véghez pedig az Aden 164-es Bubble Gum árnyalatát, amiről hamarosan tesztet is láthattok itt a blogon. Sajnos a képek nem igazán adják vissza az igazi színét. :(






Hogy tetszik lányok? Próbáltátok már a nude-neon párosítást? :)


Share this:

CONVERSATION

8 megjegyzés:

  1. ááá nagyon szép lett..imádom a neon lakkokat és a pinket is.
    legközelebb kipróbálom.

    VálaszTörlés
  2. szuper, különleges, és nagyon nagyon imádom :)

    VálaszTörlés
  3. nekem tetszenek a rózsaszín végek!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szuper!!:)
    Nem nagyon szeretem a nude lakkokat,de ez így tetszik! :)

    VálaszTörlés
  5. Mennyire jól néz ki így, pedig nem vagyok oda a neonrózsaszínért :]

    VálaszTörlés
  6. Nude-neon párosítást még nem próbáltam, de tetszetős lett :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szupi lett! Én is imádom a nude-neon párosítást, annyira jól néz ki együtt.

    VálaszTörlés
  8. nagyon jól néz ki :):)

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés