nyári körömkihívás - 12. koktél

Ismét szombat, ismét nyári körömkihívás. És ezen kívül már csak 2 téma, olyan gyorsan eltelt ez a nyár is... :(
Na de nem szeretnék még így előre szaladni, még van 2 hét szeptemberig, ki kell élvezni. :)
A heti téma a koktél volt. Sok inspirációs képet néztem a neten, de már tudtam, hogy átmenetes körmöket fogok csinálni, kérdés, hogy milyet. A sok gondolkozás után végül úgy döntöttem, hogy mindegyik körmömre másféle átmenet kerül. Valamint feldobtam ezeket különböző gumigyümölcsökkel. :)
A kedvencem a nagy ujjam lett, azt az egyik kedvenc italom, a cuba libre alapján készítettem el. :P





Nektek hogy tetszik? Melyik a kedvenc koktélotok? :)

Share this:

CONVERSATION

20 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett :D Hmmm.. a gyűrűs ujjad tetszik a legjobban. De csak mert remélem, hogy valamilyen csokis koktél :P Amúgy mind jó lett

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett, ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  3. ez igen.tényleg tiszta koktél jellegű.nagyon szuper lett!!

    VálaszTörlés
  4. nagyon gyönyörű!!!!

    VálaszTörlés
  5. ez nagyon-nagyon tetszik!! :)) egyfolytában nézegetném, olyan szép :)

    VálaszTörlés
  6. ohhh, az a cuba libre :D "fehér rum, kóla, citrom & Sárm" <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ohhhh. azóta mióta elmentél, még csak 1x ittam cuba librét. azok az esték. <3 :D

      Törlés