kérdés.

Ma ismét csúnya rossz kislány vagyok és nincs kedvem rendes bejegyzést írni. Esküszöm leszív ez a nyár...

A kérdésem a következő, a holnapi nap folyamán milyen bejegyzést szeretnétek látni a blogon?
Amikből választani lehet:
- lakkteszt: Sally Hansen, L.A.color, nail polish, Aden
- másoknak készített műköröm
- másoknak készített gél lakkozás
- 52 hetes körömkihívás heti témája

Valamint terveztem egy olyan bejegyzés sorozatot, amiben a mindennapi életemből láthatnátok képeket, méghozzá azokat, amiket Instagramra is kiteszek. Ha valaki követni szeretne IDE kattintva megteheti, vagy keressetek mannaaaaaaaa (8 a-val. :D) néven. Ezzel a sorozattal kb két hetente jelentkeznék, a kérdés, hogy lenne-e rá érdeklődés? :)

A kívánságokat, óhajokat, sóhajokat megjegyzésben várom. :)

És ha már ilyen lusta vagyok, azért egy vidit hozok nektek. Egyik ismerősöm csinálta, én személy szerint nagyon nevettem rajta. :DDDDD


Share this:

CONVERSATION

6 megjegyzés:

  1. Másoknak készített gél lakkozás vagy műköröm :-)

    VálaszTörlés
  2. Sally Hansen lakkteszt! És az Instagramos ötletet is támogatom :)

    VálaszTörlés
  3. másoknak készíttet gél lakkozásról olvasnék posztot :)

    VálaszTörlés
  4. én az 52 hetes körömkihívásra szavazok :) és az instagramos ötletet támogatom :D

    és nagyon vicces a videó!! :DDD

    VálaszTörlés