őszi körömkihívás 2013.

Igaz még van két téma a nyári körömkihívásból, de úgy gondoltam a nyári után megcsinálom az őszit is. Aki szeretne csatlakozni, az írjon egy e-mailt a manna0319@gmail.com címre. Úgy gondoltam, ha már eddig is mindig szombaton, akkor ez után is szombatonként jelentkeznék/jelentkeznénk velük, persze nem feltétlenül fontos betartani az időpontokat, csak így jött ki pontosan a 13 téma.
Na de nem is húzom tovább az időt, nézzük a témákat.



Ha szeretnétek csatlakozni akár 1-2 téma elejéig is, akkor a manna0319@gmail.com-ra várom a leveleiteket! ;)

Share this:

CONVERSATION

7 megjegyzés:

  1. jajj, nagyon tetszik az összes téma, lehet hamarosan írok is :) meddig jelezzem a részvételi szándékot?

    VálaszTörlés
  2. Jó témák és kedvem lenne is hozzá, csak kézügyességem nincs!!!:S
    Mindenesetre figyelemmel kísérem majd ezt a kihívást is.

    VálaszTörlés
  3. én írtam üzit! :)

    VálaszTörlés
  4. Én is írtam, bár tudom megkésve, de nem tudtam írni 6,7.én :( :)

    VálaszTörlés