lakkteszt. Aden.

Ma ismét egy lakk tesztet hoztam nektek, mégpedig egy tökéletes neonrózsaszín Aden lakkét, amit még Breenél nyertem. Le is lövöm rögtön a poént, imádom! Ha tökéletes neon lakkot kerestek, akkor ez semmiféleképpen nem hiányozhat a gyűjteményetekből. :)


Száma a 164-es, utána néztem, a  Bubble Gum névre hallgat elvileg. Már a neve is nagyon tetszik. :D
A lakk maga 10 ml-es, gyönyörű neonrózsaszín, sajnos befényképezhetetlen, de azért próbáltam lekapni az igazi színét, dehát tudjátok milyenek ezek a neon színek...
Amin meglepődtem és pozitívan csalódtam benne, 3 réteg elég volt a tökéletes fedéshez, egyáltalán nem látszanak át a körömvégek. A száradási ideje is gyors.







Ti szeretitek a neon lakkokat? :)

Share this:

CONVERSATION

7 megjegyzés:

  1. Wow, nagyon szép! :) Bár nekem furcsa módon egy neon lakkom sincs :D

    Mea (Nail Polish Maniac Blog)

    VálaszTörlés
  2. tényleg nagyon szép, pedig én annyira nem vagyok neonos:))

    VálaszTörlés
  3. én imádom őket.meglepődtem magamon,mostanában csak neon lakkokat veszek :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon örülök, hogy tetszik a lakk : )))nekem is ez a nyári kedvencem, nagyon szeretem és bolond mód bepróbálkoztam egy Moyrával, de meg sem közelíti. eldöntöttem, hogy nem is fogok többé moyrát venni mert csak bosszankodok rajta, csakis Adent mert a tartóssága magasan veri a moyrát : )

    használd egészséggel! : )
    (és most örül a fejem, hogy nem csak én nem bírom lefényképezni : D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm még egyszer! :)

      én is próbáltam a Moyrát is, de ez az Aden magasan nyert nálam. :)

      Törlés
  5. Ó, de imádom én a neon lakkokat. :D Nagyon jó színe van!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép, hasonlít a kedvenc China Glaze-emre, meg az egyik Moyrára. Azt hittem, sosem leszek neonpárti, erre tessék :-)

    VálaszTörlés