körmök másoknak VI.

Ma ismét hoztam nektek pár körmöt, amit másoknak készítettem.
Tudom, sokat kell még gyakorolnom, a mandulaformát főleg, azzal valahogy nem vagyok kibékülve, de hát gyakorlat teszi a mestert. :)


 Tip zselé lila csillám díszítéssel, lakk díszítéssel és kövekkel.

Életem első töltését csináltam a hétvégén. Nem lett a legszebb, de valahol el kell kezdeni. :)
Épített zselé francia véggel, lakk és kő díszítéssel.

 Épített zselé lakk díszítéssel. A rózsaszín lakk egyébként a múltkor bemutatott Sally Hansen 88-as Petite Pink és a Moyra 17-es keveréke. :)

 Épített zselé fehér és narancs csillámmal, lakk díszítéssel.

Épített zselé, világos rózsaszín csillámmal (ami egyébként a képeken fehérnek látszik), lakk díszítéssel.

Nektek melyik tetszik a legjobban? Volt már műkörmötök? :)

Share this:

CONVERSATION

10 megjegyzés:

  1. Nekem a második képen lévő francia tetszik a legjobban. Nem volt még műkörmöm, túlságosan szeretem magamnak pingálni a körmeimet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is így vagyok vele, ezért nem lesz sose műkörmöm, mert kb 2 naponta festem a körmöm. :D

      Törlés
  2. nekem az első köröm tetszik a legjobban!!

    VálaszTörlés
  3. Nekem is a második a kedvencem, nekem csak egyszer volt műkörmöm, de többet nem is lesz szerintem, túlságosan erősek a körmeim, és túlságosan szeretek lakkozni, hogy beáldozzam ... :]

    VálaszTörlés
  4. "Nehéz" kezeket kaptál, biztos nem könnyű feladat rövid és széles, vagy szélesedő formájú körömággyal megáldott kézre kecses-karcsú körmöket varázsolni... de te nagyon jól megoldottad!

    Nekem a 3. képen szereplő változat a legszebb. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. igyekszem. :)
      pl az első képen tesómnak szélesedő körömágya van, ezért szoktam neki rá inkább tipet rakni, mert az építés sosem sikerült szépen.

      Törlés
  5. Szerintem meg a mandula még szebb is mint a kocka. Nekem az utolsó a kedvencem, mind forma mind pedig díszítés terén :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. picit még félek a mandulától, mert oktatáson csak a kockát tanultuk, a mandulát pedig itthon magamtól próbálgatom. egyébként köszi. :)

      Törlés