nyári körömkihívás - 10. gyümölcs

Szombat van, így tehát meghoztam a nyári körömkihívás következő témáját, ami nem más, mint a gyümölcs. Sokat gondolkoztam, hogy milyen gyümölcsöt fessek is a körmömre, végül egy kicsit más vizekre eveztem, rájöttem, hogy nekem nagyon sok gumigyümölcsöm van itthon, amiket nem használok ki rendesen, így ezek most pont kapóra jöttek. Kicsit megint az extremitás határait feszegetem szerintem ezzel a manival. Teszem hozzá már 2 napja hordom és még egy gyümike sem esett le róla, pedig csak átlátszó körömlakkba nyomkodtam bele őket, a végén pedig UV fényre száradó fedőlakkal fixáltam őket, szóval lég jól bírják a strapát. :)





Nektek hogy tetszik? Hordanátok ilyen körmöket vagy ez már túl extrém nektek?


Share this:

CONVERSATION

21 megjegyzés:

  1. Huhúúú :D Azta, hát megint egy nem semmi körmöt láthatunk Nálad :) Nagyon kis cuki, vicces szerintem. Nekem nem is ártana egy ilyen kis emlékeztető, mert túl kevés gyümölcsöt eszem. Na erről tuti eszembe jutna :D

    VálaszTörlés
  2. fú hát nekem nagyon nagyon tetszik! szeretem a fullextrás körmöket! ráadásul nagyon guszta : D

    VálaszTörlés
  3. Azta ****** Nagyon jó lett *-* Egyszer én is kibírnám, hogy mennyire bírnám elviselni. Neked hogy megy?
    Puszi :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. :)
      egész jól viselem, csak a hajamba akad bele mindig, de nem vészes. ja meg állandóan babrálom a körmöm, mert milyen jó már, hogy kiáll belőle valami. :DD

      Törlés
  4. szép lett!! én is megcsináltam!! ezt a körmöt tutorials-ban bemutathatnád! köszi :) szép napot neked!

    VálaszTörlés
  5. tényleg nagyon gyümölcsös lett :)

    VálaszTörlés
  6. hát ez nagyon guszta lett:D már én is elég régóta szeretnék ilyen gumigyümiket rendelni, most meg még erősebb a késztetés:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. :)
      szerintem nagyon jó móka a gumigyümölcs, szóval hajrá, tuti nem bánod meg. :)

      Törlés
  7. Hát türelmed. Sejtettem, hogy valami ilyesmi fog készülni a levágott rudak mennyiségéből. :D Engem felidegesítenének... A legutóbbi manimhoz kb 3-4 darabot használtam fel, de 2 nap után már idegesítettek, hogy mindenbe beleakadnak... :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kicsit túlszámítottam pedig magam, a felét nem használtam fel annak, amit levágtam. :D
      engem szerencsére nem idegesítenek, a hajamba akadnak bele mindig, de már hozzászoktam, meg olyan erősen vannak a körmömhöz rögzítve, hogy még egy sem esett le szerencsére. :D

      Törlés
  8. Az UV fényre kötő lakkról kaphatunk egy kis plusz info-t? Márka, terméknév, tapasztalatok stb. Sima körömlakkra is lehet UV fényre kötő fedőlakkot tenni? De ez ugye nem ugyanaz mint ami a gél-lakkokhoz van?

    VálaszTörlés
  9. Ez baromi gusztán néz ki.Nekem gyümölcs sali jutott eszembe róla vagy egy jó kis bólé..:)
    Hordani biztos nem tudnám,mert engem idegesítene,hogy kiállnak a gyümik,de nagyon jól néz ki. :D
    Minden elismerésem,hogy te viselni tudod.:)

    VálaszTörlés
  10. Amindenit, nagyon mutatós :D Nem sok embernek juthat eszébe teljesen telepakolni gyümikkel a körmeit :D Egy mosogatást gondolom azért már nem bírna ki, de egy nyár esti koktélpartira nagyon jó. Lehet hogy kipróbálok valami hasonlót, bár UV fényre száradó lakk híján nem tudom meddig fog tartani.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem anélkül is sokáig bírja, csak jó sok átlátszó lakkot kell használni és jól belenyomkodni őket. :)

      Törlés