TESZT | transzferfólia I.

A transzferfólia már nem újdonság a körmöskék világában, viszont most ismét felkapottabb lett, mondhatni most éli második fénykorát. Engem eddig nem hozott különösebben lázba, nem is voltak túl sikeresek a vele való próbálkozásaim, ezért jegeltettem ezt a témát egészen mostanáig.
Nem is olyan régen beadtam neki a derekam, mert nyomdamintával kombinálva eszméletlenül jól néznek ki, na meg szeretek fejlődni körmös téren és próbálok magamtól rájönni a dolgokra. (Tudom, csúnya dolog ez, továbbképzésre kéne járni, de egyenlőre ezt még nem tehetem meg...)
A mai bejegyzés két részre lesz szedve, mert túl sok kép került volna úgy bele, így holnap, vagy holnap után láthatjátok a második részét.


Begyűjtöttem egy pár transzfer fóliát, egészen pontosan a Moyrától, Moonbasa Nailstől, Perfect Nailstől és egy noname fólia is került hozzám. Vagy ilyen kis átlátszó üvegcsébe, vagy simán fóliába csomagolva kaphatóak, méreteik különbözőek, 50-60cm-től egészen 150cm-ig, ami egy életre is elég lehet. Már mindenféle színbe, holos és sima változatban, mintásban, különféle effektekkel ellátva is lehet találni. Az érdekes, hogy a fóliák vastagsága különbözik, a Moyrás és a MN-es picit vastagabb, a PN-es és a noname vékonyabb, és jobban gyűrődik, nekem nehezebb vele dolgozni. 
Amire nagyon oda kell figyelni, hogy lehetőleg a fóliák matt oldalát ne fogdossuk, mert átveszi a zsírréteget a bőrünkről és nem fog tapadni, rosszabb esetben pedig ottmaradhat a bőrünkön. :D
Használata egyébként egyszerű, gyors, határozott mozdulatokkal kell dolgozni.


 Többféle felhasználási móddal dolgozhatunk. Elsőként sima körömlakk meg nem száradt felületébe nyomkodtam a fóliát. Gyors, látványos és egyedi módja a felhasználásának. Viszont amire érdemes odafigyelni, az az alapszín száradása. Ugyanis, ha még nincs jól megszáradva, akkor felszedhetjük vele a színt, ha meg már kopogósra száradt, nem fog beletapadni a fólia, szóval a középutat kell megtalálnunk. Fedőlakkal vigyázzunk, nem mindegy milyet használunk rá, ugyanis általában a gyorsabban, vagy lassabban száradó fedők elkenhetik, feloldhatják a fólia színét. Én az Essence Sealing Top Coat-ját használtam erre a feladatra.





Transzferfólia ragasztót is használhatunk a fólia felvitelére, bár, hogy őszinte legyek a vele való kapcsolatom csúnya kudarcba fulladt, azóta nem is próbálkoztam vele. A második és harmadik manikűrömnél sima, átlátszó körömlakkot használtam a transzferáláshoz. Egyszerűen megrajzoltam a mintát, majd némi száradás után belenyomkodtam a fóliát és gyors, határozott mozdulatokkal lehúztam róla és tádámm. Nem a legszebb, de ha valaki nem bír a ragasztóval és fóliazseléje sincs, akkor ideiglenes megoldásnak tökéletes lehet. 
Itt ismét a Sealing Top Coat-ot használtam fedőnek, viszont sajnos a holos fóliák hatását teljesen eltüntette, így keresnem kell egy másik megoldást...








Mára ennyi, holnap, vagy holnapután jövök a folytatással... ;)

Ti szoktatok használni transzferfóliát? :)

Share this:

CONVERSATION

9 megjegyzés:

  1. Az arany a nude lakkal nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  2. Szívesen használok transzferfóliát, és jópár fedőlakkot kipróbáltam, mire megtaláltam azt, ami nem marja meg a holografikus hatást. Írtam róla bejegyzést régebben, ha esetleg még van gondod ezzel a problémával, kukkantsd meg, hátha segítség a tesztem.
    Nálad ezeknél a maniknál a fólia által létrehozott rusztikus hatás az, ami lenyűgöz, tetszenek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. :) elolvastam a bejegyzést, köszönöm a segítséget. :)

      Törlés
  3. Mutatós manikűrök készülhetnek vele, az biztos. :)

    VálaszTörlés
  4. Én is mostanság kezdek neki transzferfóliát használni, majd kiderül, hogy mi sül ki belőle. :) Viszont érdekes, hogy vettem Moyra transzferfólia ragasztót, van Crystal Nails-es és egy másik (talán Moyra, talán noname, nem tudom) fóliám is, és utóbbi tökéletesen tapad a Moyra ragasztóra, míg a CN-es nem hogy nem tapad rá, de mintha a ragasztó tapadna félig-meddig a fólia hátuljára és úgy kell lefeszegetnem a fóliát, és természetesen nem tapad rá és maga után hagy egy nagy halom ragacsot. Nem értem, miért van ez. :( Pedig a CN-es egy ezüst holo fólia, olyan szép... lenne, ha működne. :/

    VálaszTörlés
  5. pont ezért használok fóliazselét, nekem valahogy egyszerűbbnek tűnik. :/

    VálaszTörlés