LAKKTESZT | Moyra Angel Collection - 373, 376

A Moyra lakkjai mindig is nagy kedvencek voltak nálam, bár mostanában eléggé megcsappant a lelkesedésem irántuk, azért mégis van még egy kis kívánságlistám, hogy milyen lakkokat szeretnék beszerezni a márkától. 
Mikor megjelent az Angel kollekciójuk, rögtön beleszerettem a lakkokba, 6 pasztell szín tartozik a kínálatba. Az összeset nem akartam megvenni, végül kettővel gyarapítottam a gyűjteményemet, de a többit is magaménak szeretném majd tudni. :)


 373 Diniel
A Diniel egy gyönyörű halvány lila árnyalat, melyben nagyon finom szemcséjű ezüstösen csillámló pelyhecskék találhatóak. Két vastagabb, vagy három vékonyabb rétegben fed tökéletesen. Félmattra szárad, így ajánlott rá fedőlakk, de nekem így a mattabb verziója is nagyon tetszik.









376 Zarall 
A Zarall egy pasztell barack színű lakk, melyben arany apró pici finom pelyhek csillámlanak. Szintén két, vagy három réteges. Ő is félmattra szárad, nekem nagyon tetszik így is. Nagyon minimálisan csíkozódik, élőben egyébként ezt nem is vettem észre, a képeken viszont néhol fel-fel tűnik. :)








Nagyon kis finom lakkok, így a nem feltűnő, de különleges lakkok szerelmeseinek ajánlom őket. Egyébként nekem a sellőpor jutott róluk eszembe, az is ilyen kis finom selymes érzetet ad a körmöknek. (Hamarosan hozok róla bejegyzést, hogyan is tudjátok használni körömlakkokhoz is. :))

Nektek hogy tetszenek? :)

Share this:

CONVERSATION

8 megjegyzés:

  1. Diniel nekem is megvan, ő tetszett leginkább az üzletben megtalálható lakkok közül, de a körmeiden nagyon tetszik a másik is! :)
    Szerintem szép, visszafogott lakkok ezek, nekem bejönnek nagyon!

    VálaszTörlés
  2. AAAAAAztaaaa... azt hittem nem tetszik nekem ez a kollekció, de aztán mégis. Kellenek, és csodásan mutatnak rajtad!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nu, ezt a Zarallt és egy Sizouze-t magamévá tettem, és már most vissza akaork menni további darabokért. Elképesztően jól eltalálták ezt a kollekciót megint. :)

      Törlés
  3. Mindkettő gyönyörű! :) Meglesem majd őket!

    VálaszTörlés
  4. De fura a finishük, főleg a barack érdekes. Nekem a sárga tetszik, de még nem láttam élőben, sajnos.

    VálaszTörlés
  5. Nekem ezek sajnos nem tetszenek. :( Vagyis magamon nem, de máson, így rajtad is nagyon tetszik- :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépek! Olyan, mintha sellőpor lenne rajtuk.

    VálaszTörlés