NOTD | francia lakkozás transzferfóliával

Az ezelőtti bejegyzésben megmutattam én hogyan készítem a francia lakkozást. Persze mindenképp szerettem volna valami díszítést rá, hogy ne legyen annyira üres, így jutott eszembe a transzferfólia, amit eddig csak géllakkozáshoz használtam. :)


Sok bloggernél olvastam már a transzferfóliáról, akkor még annyira nem tetszett, mostanában viszont nagyon rá vagyok kattanva. Géllakkra és műkörömre szoktam használni. A fóliának van ragasztója és zseléje is, én az utóbbit használom. A körömlakk nem igazán illik össze a zselével, az egyik karácsonyi manikűrömnél volt már róla szó, de most ismét próbát tettem. Indákat és ornamentikus vonalakat rajzolgattam a zselével, köttettem 2 percig, majd rányomtam az ezüst transzferfóliát és tádááám kész is. Nem sikerült túl jól, nem ragadt oda mindenhova megfelelően a fólia, de nekem talán így még jobban is tetszik. :) Ha szeretnétek, írok majd a transzferfólia használatáról bejegyzést. :)





Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

3 megjegyzés:

  1. Na így már sokkal szebb, díszítve, de nekem még magamon nagyon idegen a francia, kb. egyszer csináltam ilyet, akkor is lila véggel, ezüst alapon, egy napig bírtam.

    VálaszTörlés
  2. Magamon nekem is idegen a francia, máson néha tetszik, díszítve szuper lett :)

    VálaszTörlés