LAKKTESZT | Avon Magic Effect Fringe - Trassled Trim

Ismét egy lakktesztet hoztam nektek, mégpedig egy Avon lakkét. Ígérem megpróbálok másról is írni, mint lakkokról, de annyi tesztalanyt halmoztam fel és mind megszeretném nektek mutatni. :)


A mai tesztalany az Avon Magic Effect Fringe kollekció egyik alanya, mégpedig a Trassled Trim. A kollekció ha jól tudom, már régebben is kapható volt, a legutóbbi katalógusból szintén meg lehetett rendelni, viszont a mostaniban már nincs benne, és már a neten sem lehet rendelni.
A kollekció lakkjai rojtos(???) lakkok, ismertebb nevén madártoll hatásúak. Elég megosztóak ezek a fajta glitteres fedőlakkok, én személy szerint szeretem őket, bár engem bármilyen glitteres, flitteres, csillogó lakkal meg lehet venni kilóra. :D Az átlátszó alapban ezüst és kék szál glitterek úszkálnak. Már egy rétegben is sok csillámot vesz fel a lakk, szépen el lehet őket egyengetni. Nem állnak ki a lakk felületéből, bár egy réteg fedőlakk nem árt rá. Én kék alapra kentem fel, de szerintem bármilyen színen megállja a helyét. :)










Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

2 megjegyzés:

  1. Szerintem ez szőrös-borostás. De az alap nagyon szép!

    VálaszTörlés
  2. Az alap tényleg nagyon tetszik, a topper már kevésbé.. :/

    VálaszTörlés