ManiCute | Holographic

Az előző körből kimaradtam, de most újra itt vagyok, hogy ismét együtt alkothassak a lányokkal. A mostani témánk a holo hatás. Kicsit bajban voltam a feladattal, hiszen mindenképpen valami nagyon holografikus manikűrt szerettem volna alkotni, de annak ellenére, hogy egyre jobban szeretem a holo lakkokat, még nincs sok a készletemben, így eléggé le voltam korlátozva.


Minél többet törtem  fejem, annál több holo lakk jutott eszembe, amit fel tudok használni a feladathoz, viszont még fogalmam sem volt mit alkossak. Aztán eszembe jutott, hogy láttam valamelyik nap lakkomlakkom Edinánál egy csodálatos galaxy manikűrt és mivel úgyis még csak egyszer, három évvel ezelőtt próbáltam ki, miért ne lehetne most is.? Alapnak az ILNP Homecoming lakkját választottam, amire szivaccsal a Rival de Loop lila, a Moyra ezüst és rózsaszín és a Born Pretty Store kék lakkját ütögettem fel. Ezután jöttek fehér akrillal a csillagok, majd mivel még nem éreztem elég holosnak, következett egy réteg az Orly Prisma Gloss Silver csillámos fedőlakkjából.







Nektek hogy tetszik? :)


Share this:

CONVERSATION

7 megjegyzés: