TESZT | Caola pumpás körömlakklemosó & CaoNatur kézkrém

Még régebben, a blog előtti időszakomban használtam Caola termékeket, ami után persze már nagyon sok mindent kipróbáltam. Most kaptam egy lehetőséget, amiben kipróbálhattam a márka pumpás körömlakklemosóját és kézkrémjét is. Itt meg is jegyezném, hogy a területi képviselőjük házhoz hozta a kis csomagomat, ami szerintem egy óriási gesztus. Nagyon szépen köszönöm innen is! :)



 A Caola egy kozmetikai és háztartási vegyipari dolgokat gyártó cég. A történetébe nem mennék bele, ITT el tudjátok olvasni a kialakulását. A cég nevéhez fűződnek egyébként a Caosept, Barbon, Derby Lux, Velmentina (régen mindig ezt a hajzselét használtam. :D)Figaró, Medal, Ovenall, Bioper, Ovatox márka gyártásai is. 

Caola Pumpás körömlakklemosó
Pumpás lemosót még nem használtam, ezért nagyon kíváncsi voltam rá, hogy mit tud. Először kicsit idegenkedtem a használatától, végül nagyon megszerettem. Könnyű használni és ennek a fejlesztésnek köszönhetően nem öntöm a vattapamacs mellé a lemosót, vagy éppen nem öntök rá túl sokat (ami a bénaságomból adódóan nálam gyakran előfordul. :D) Egy-két nyomás lemosó bőven elég a vattacsomóra. Könnyen lehozza a körömlakkot, bár a glitteres lakkokkal neki is meggyűlik a baja, de tudjátok, erre való az alufóliás módszer. Panthenolt és gyümölcskivonatot tartalmaz, amely regenerálja a körömágy bőrét. Első kibontás után is már rögtön megcsapott a finom illata. Nagyon kellemes, nem hivalkodó, áfonyás, gránátalmás illata van, ami a bőrön is hosszú ideig érezhető. Lelőhelyei: drogériák, hipermarketek. 



CaoNatur hidratáló kézkrém száraz bőrre
A CaoNatur a Caola természetes anyagokból álló termékcsaládja. Többet között hibiszkusz-, búzavirág-, mandulatej-, szőlő-, csalánkivonatot és shea vajat tartalmaznak. 
A CaoNatur brand tagjai:
  • Arctisztító tej és tonik
  • Nappali hidratáló krémek, különböző bőrtípusokra
  • Tusfürdők
  • Samponok különböző hajtípusokra
  • Hajbalzsamok különböző hatóanyagokkal
  • Testápolók különböző bőrtípusokra
  • Kézkrém
  • Lábápoló gél
  • Babaápolási sorozat
 Bevallom ez az első találkozásom ezzel a márkával, de szerintem nem az utolsó. Száraz bőrre való kézrémet kaptam, ami pont találó, hisz a sok fertőtlenítés, kézmosás, por miatt néha nagyon csúnyán ki van száradva a bőröm, és még ráadásul hámlik is, ami nem egy szép látvány. A krém 100ml-es, a kupakja pattintós, amit személy szerint jobban szeretek, mint a csavarosat. 
"Ásványi olaj-, szilikon olaj- és parabénmentes termék! A CaoNatur kézkrém búzavirág kivonata felfrissíti, a shea vaj hidratálja az igénybe vett bőrt, és csökkenti az irritációt. A mandulamag kivonat puhává, selymessé varázsolja a száraz bőrt." 
Az illata mandulás, ami nekem kicsit furcsa, bár én a gyümölcsös termékekért vagyok nagyon oda. Az állaga kellemesen vizes, könnyen kenhető és aránylag hamar beszívódik. Ami fontos, hogy nem nagy nehéz érzést maga után, sőt mintha picit vizes hatása lenne. Több krém mellett használom, mivel napi 5-6x bekenem kb a kezem és nem szeretném, ha hozzá szokna a bőröm egy bizonyos krémhez. Használata után puhábbnak, selymesebbnek érzem a bőröm.




(A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet.)

Ti használtok Caola terméket? Melyik vált be nektek igazán? :)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése