NOTD | Húsvéti

Egy gyors Húsvéti manikűrrel jelentkezem ma, így az ünnepek előtt. Már megszokhattátok tőlem, hogy szinte minden ünnepre, eseményre hozzá illő körmöt készítek, most sem volt ez másképp. Ha van kedvetek és időtök hozzá még gyorsan össze tudjátok dobni ti is. :)


Mindenképpen világos, pasztell színeket szerettem volna alapnak használni, így esett a választásom, a zöldre, kékre, lilára, rózsaszínre és a sárgára. Három körmömön átmenetet készítettem velük, a maradék két körmömre pedig nimbus technikával vittem fel a színeket. Az ombre körmeimre feketével a Moyra Celebration lemezéről nyomdáztam, a nimbusz körmeimre pedig nyuszi sziluetteket festettem, ami már a tavalyi húsvéti manikűrömből köszönt vissza. Igazából mást szerettem volna, de ismét nem volt időm, így esett a választásom erre a gyors manira, viszont egyáltalán nem bántam meg. :)







Kellemes Ünnepeket lányok, pihenjetek és egyetek sokat! ;)

Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

2 megjegyzés:

  1. Kellemes ünnepeket! Moyra lemezt használtam én is, a nyuszis-kosaras-tojásos mintát, sajnos pont ilyenkor nem érek rá körmöt díszíteni, annyi a tennivaló, csak gyors nyomdázás volt. Nagyon aranyos, főleg a nyuszis körmöd!!

    VálaszTörlés
  2. Olyan cukik azok a nyuszik! Főleg az, melyik fejjel lefele van. :3

    VálaszTörlés