LFP! | tavasz

Az előző két fordulót kihagytam, se időm, se energiám nem volt rá, a mostanival is majdnem így jártam, végül egy korábban készült manikűrömet hoztam most el nektek. Még anno az LFP virágok fordulójára szerettem volna ezt a manikűrt elkészíteni, végül nem jött össze, de gondoltam még egyszer megpróbálkozom vele.


 Ha tavasz, akkor virágok, ha virágok, akkor pedig rózsák. :D Ez volt az első stamping decal próbálkozásom a Moyra designer padján és jelentem nem fulladt kudarcba. A rózsás mintát a Moyra Florality lemezén találjátok meg. Rózsaszín árnyalatú lakkokkal töltöttem ki őket. Két körmömre raktam "matricát", a többire pedig az alapszínre sellőport használtam. :) Nem lett túl szép a nyomdázás, nem túl jó már a nyomdalakkom sajnos. :/






Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

7 megjegyzés:

  1. Szép ez a sokszínű csokor rózsa! A sellőpor nekem kissé idegen, sosem láttam még ilyet.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett, ezt a sellőporos dolgot én is kipróbálom majd :)

    VálaszTörlés
  3. Szép lett! Nagyon tetszik ez a minta, kicsit romantikus, csajos :)

    VálaszTörlés
  4. Egyetértek Ciiskával, igazán romantikus lett :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem nagyon bejön ez a sok rózsaszín együtt :) csodaszép! A sellőpor ismeretlen volt eddig előttem, de most utánanézek!

    VálaszTörlés
  6. Tetszik ez a sellőporos manid, jól áll neked ez az effekt :)

    VálaszTörlés