TESZT | Moyra Nail Designer Pad

Szépen sorban minden nagyobb márka kijön az ő saját designer padjával. Már régóta szemezek velük és mikor megláttam, hogy a Moyra is megcsinálta a sajátját, már rögtön tudtam, hogy őt bizony meg kell szereznem. Mikor megjelent, azonnal meg is rendeltem. Körülbelül 1 hónapja kaptam meg, azóta már többször is használtam, most meg szeretném veletek osztani a véleményemet, tapasztalataimat.


 A designer pad mérete 30x40 cm-es, ami szerintem pont megfelelő. A fekete és fehér színek aránya is elég, nekem az elrendezése is nagyon jó, az összes pad közül, amit eddig láttam nekem ez tetszik legjobban. Az oldalán van egy centiméter is, az én körmöm közel 2cm-es, így a rajta található körömminták mindegyike kicsi a saját körmömhöz képest, de attól tervezni jó rajta. :D És a sok jó után jöjjön a feketeleves. Fényes, ragadós a felülete, minden apró kosz, szösz azonnal beleragad. Ez csak abból a szempontból jó, hogy ha a lemezt rárakjuk, akkor tuti nem mozdul el rajta, mert hozzátapad. Viszont volt olyan, amikor a lehúzókártyát is ráraktam, hogy alig bírtam felszedni, annyira hozzátapadt. A tisztítása könnyű én acetonos és acetonmentes lakklemosóval is szoktam.


Első használatnál voltam olyan béna, hogy kb egy negyed üveg acetonmentes lemosót ráöntöttem, hozzászoktam, hogy bent a munkahelyen a fixáló és a leoldó üvegek lyuka is kicsi, mikor meg a vattára akartam önteni, úgy megdöntöttem, hogy ügyesen rá is öntöttem, amiből kifolyólag a szélei olyan szépen felcsavarodtak, vagy hogy is fogalmazzam. Azt hittem már el is rontottam, örökre így marad, de száradás után visszaállt az eredeti állapotába. Aztán amikor lekentem átlátszó fedőlakkal azt a felületet, amire nyomdázni, vagy mintázni akartam, ismét ezt csinálta velem... Nem csak a szélén, a közepén is. Pedig vékonyan kentem rá, de így is hepehupás lett az egész. A képeket azért raktam be, hogy értsétek miről beszélek... :D




Az elején szépen ment a nyomdázás, a fehér részekre hipp-hopp rányomdáztam, viszont a fekete... Az első próbálkozásom ott is sikerült, utána ismét lekentem két részt átlátszó lakkal, hogy majd arra nyomdázok fehérrel, viszont ahogy ráraktam a nyomdapárnát, az olyan szépen felkapta fedőlakkostól, mintástól együtt, hogy öröm volt ránézni, a meg csak simán a padra akartam nyomdázni, egyszerűen a fekete színen nem maradt ott, csak a fehéren...



 Amúgy bármilyen technikához használható, én a stamping decal-t, a blobbi cure-t, és a dry marble-t próbáltam ki rajta. Felszedni is viszonylag egyszerű a kis matricákat, bár ahol nem megfelelő a vastagsága, ott eléggé meg kell vele szenvedni, ha meg túl vastag a lakkréteg, akkor könnyen törik.




Összességében vegyesek az érzelmeim a termékkel kapcsolatban, csalódtam benne, de biztosan elő fogom még venni.. Szeretnék rendelni egyet majd egy másik márka kínálatából is, természetesen matt felületűt, hogy össze tudjam vele hasonlítani. 
A webshopban 2490 Ft-ért juthattok hozzá, ami nem sok pénz érte.

Nektek hogy tetszik? Mik a tapasztalataitok a designer padokkal? :)

Share this:

CONVERSATION

4 megjegyzés:

  1. Nekem sima szilikon sütőlapom van (olcsóbb is), tökéletes jó erre a célra. Ott is felpuposodik a minta meg a lakk is,de nem zavaró. Szöszleszedő hengert használok acenton helyett. Szóval nekem tökéletes erre a célra, így nem is gondolkozom másik beszerzésén.

    VálaszTörlés
  2. Én nem csinálok ilyen bonyolult technikákat, a nyomdapárnákon szoktam festegetni, persze nem a szilikonoson, hátha annak akkor annyi, ha csipesszel piszkálom. Majd ha rendelek a Moyrától és kevés lesz az összeg, gondolok erre a padre, jobb, mint az újságpapír, amin lakkozni szoktam, hogy védjem az asztalt.

    VálaszTörlés
  3. Engem nem igazán győzött meg. Eddig is elvoltam a nyomdapárnákon és genotermeken, szerintem ezután is megleszek. Max ha majd kihoz hasonlót a BPS vagy LadyQueen a pontjaimból megrendelem vagy tesztelésre kérem.

    VálaszTörlés
  4. Nekem a MoYou lesz meg, de legszívesebben a Bundle Monsterét venném meg. :O

    VálaszTörlés