TESZT | transzferfólia II.

Az előző bejegyzésben (IDE kattintva elolvashatjátok) már írtam nektek a transzferfóliáról és a díszítési módjairól. Ma egy olyan "technikát" szeretnék nektek bemutatni, ami nálam teljesen bejött, szerintem a legjobb módja a fólia felvitelének.


Amit én használok a transzferfólia felviteléhez, az nem más, mint a fóliazselé. A legnagyszerűbb találmány szerintem, hiszen Te döntöd el milyen formákat, motívumokat szeretnél felvinni a körömre, amit végül a fóliával díszítesz. Nekem a Moyra zseléje van meg fekete színben, de átlátszóban is lehet kapni.


És akkor jöjjenek a hátrányai...
Csak és kizárólag UV lámpában köt meg, minden teljesítményű lámpában más-más a kötési ideje. Mivel zselé, ezért a körömlakkal nem kompatibilis, csak a géllakkal és a zselével működik tökéletesen, viszont mivel szeretek kísérletezgetni, természetesen sima lakkon is kipróbáltam és már 4 napja a körmeimen van.


Először is, hagyni kell, hogy az alapszín tejesen megszáradjon, majd egy réteg fedőlakk is kell rá, szintén teljes száradásig várva. Mivel a zselé tapadási feltételei az érdes, portalan, matt felület, ezért egy picit megmattítottam egy bufferrel. Ez után jött a zselé, most ornamentikus motívumokat rajzolgattam, de igazából bármit lehet, csak a képzelet szab határt. 2 percig köttettem UV lámpában, majd rányomtam a fóliát és gyors, határozott mozdulatokkal "letéptem" róla. Most jön a lényeg! 2-3 réteg fedőlakkot érdemes a végén rátenni, ugyanis ettől sem a zselé, sem  fólia nem fog lejönni, vagy lekopni.

Nekem nagyon tetszik ez a díszítési mód, az egyik kedvencem lett. Mióta beszereztem a zselét, azóta nővéremnek és anyukámnak is csak és kizárólag ilyen díszítést teszek a körmére. :D


A fólia is Moyrás, de igazából minden márkánál lehet kapni ilyen színátmenettel, csak nekem gyorsan kellett egy és nem volt más választásom. :D  A kedvencem lett a színei miatt, így végülis nem kell külön-külön megvennem a színeket, mert a sárga, zöld, kék, lila, rózsaszín már alapból rajta van. :D









Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

6 megjegyzés: