TESZT | Born Pretty nyomdalemezek - BP- 137, 179; X43

Tényleg annyi újdonsággal jön mostanában ki a Born Pretty, hogy nem győzök választani, ezért mostanában a tesztelésre kapott dolgok mellé rendelni is szoktam. Mára három nyomdalemezt hoztam nektek a kínálatból, amik már régóta arra várnak, hogy nektek is megmutathassam nektek őket.


BP-179

A BP-179-es egy igazi őszi témájú, kör alakú lemez, tele esernyős és felhős mintákkal. Egész körmöt beterítő és különálló ábrák is találhatóak rajta. Három manikűr készült vele, mindegyikből matricát csináltam és úgy applikáltam rá a körmeimre. INNEN tudjátok beszerezni.










BP-X43

A BP-X43-as a négyzet alakú lemezek családját gyarapítja. Virágos, indamintás, ornamentikus minták találhatóak rajta, amik kisebb és nagyobb körmökön is jól mutatnak. Szeretek szabad kézzel is ilyeneket rajzolni, de ha gyors szeretnék lenni, akkor ez a lemez tökéletes választás. Két manikűr készült vele. INNEN tudjátok megrendelni.







BP-137

A 137-es lemez tökéletes választás lehet télre, hiszen tele van pingvines és hópelyhes mintákat. (Nahát, miért is tetszett meg rögtön...? :D)  A közepén egy egész körmöt beterítő minta található, a többi kisebb, így jól kihasználható rövidebb és hosszabb körmökön is. Egy manit készítettem vele, az elsőhöz hasonlóan itt is matricaként használtam fel a kis állatokat. INNEN tudjátok beszerezni.









Nektek melyik tetszik a legjobban? :)

Share this:

CONVERSATION

2 megjegyzés: