LAKKTESZT | Born Pretty Fur effect gél lakkok - BP-01; 02; 06; 10; 11

Az utóbbi időben a Born Pretty Store webáruháztól beszereztem egy pár gél lakkot is és úgy döntöttem, hogy a különlegesebb árnyalatokat megmutatom nektek is. Elsőként a Fur Effect családból hoztam 5 színt, ami tökéletes választás lehet a téli időszakra.


A lakkok fehér üvegben érkeznek egy holo matricával a kupakjukon, amin a számuk található. Kisebb, 5ml-es és nagyobb 10ml-es kiszerelésben is kaphatóak. A nagyot még a nyáron rendeltem kipróbálásra és mivel nagyon megtetszett ezért rendeltem hozzá még négy árnyalatot, de mivel nagyon sok géllakkom van már, így csak a kicsikre esett a választásom.
A Fur effect lakkok, mint azt a nevük is sugallja szőrme hatásúak. Az alapszínben azzal megegyező, sötétebb árnyalatú icipici szál glitterek úszkálnak, ezek adják a szőrös hatást a körmökön. Így felkenve tényleg olyan, mintha egy bolyhos pulcsit hordanánk a körmeinken. :D A kis glitterek egyáltalán nem állnak ki a felületből. A lakkok 3 lépésesek, tehát alap és fedőlakkot is igényelnek, mivel ragacsos marad a felületük. Nálam három vékony rétegben fednek, kisebb körmökre szerintem bőven elég a két réteg. UV lámpában 2 perc, LED lámpában pedig 30-60 mp a kötési idejük.
Kisebb kiszerelésben INNEN, nagyobb kiszerelésben pedig INNEN tudjátok beszerezni őket. Első körben én 5 árnyalatot hoztam nektek, de 12 szín közül lehet választani.

BP-01
Halvány rózsaszín, sötétebb rózsaszín szálacskákkal.




BP-02
Rózsaszínes nude alap, piros szálacskákkal.




BP-06
Nude alap, sötét barna "szőrmékkel".




 BP-10
Halvány lila alap, amiben picit sötétebb lila glitterek úszkálnak. 




BP-11
Középkék árnyalat sötétebb kék szálacskákkal.





Melyik a kedvencetek? :)

Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés:

  1. vicces ez a fur effect, nekem igazából nem jön be. de a fotók és a körmeid csodásak, ahogy mindig :D

    VálaszTörlés