TESZT | Born Pretty nyomdalemez - BP-L063; BP-X48

Nem győzöm hangsúlyozni, hogy mennyire oda vagyok a Born Pretty-s nyomdalemezekért, hiszen nagyon nagy a választék és minőségileg sincs vele problémám. Ma ismét két lemezt mutatok nektek, egy nagyot és egy kisebb négyzet alakút. :)

  
BP-L063

Az L063-as lemez tele van cukibbnál cukibb állatos mintákkal. Nagy részük teli körmös, de találhatóak rajta kisebb, külön álló állatkák is. Főként a pingvines minta miatt választottam, de a dínós, a zsiráfos és a sünis minta is nagyon aranyos. Az én hosszú körmeimre egyébként kicsik a minták, így egy kicsit trükköznöm kellett velük, néhol kiegészítettem őket, van amelyik körmömre pedig ferdén nyomdáztam, ezért inkább rövidebb körmökre ajánlom. :D INNEN tudjátok beszerezni. Én most három manit készítettem a lemezzel, amihez a cicás, a kutyás és a pingvines mintát használtam fel.









Weather BP-X48

 Mostanában nagyon tetszenek az olyan lemezek, amiken esernyős, felhős, esős minták találhatóak, ezért is esett erre is a választásom. Nagyon jól kihasználható, szintén teli körmös és különálló ábrák is találhatóak rajta. INNEN tudjátok beszerezni. Szintén három mani készült a lemezzel, mind a háromhoz matricaként használtam fel a mintákat. :)







(A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a véleményemet.)

Nektek melyik a kedvencetek? :)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése