NAIL ART | Glam Nails Challenge október

A Glam Nails Challenge októberi fordulójában is részt vettem, ahol is a fő vonal a Halloween volt és azon belül kilenc különböző témára kellett alkotnunk.



Elsőként fekete macskás körmöket kellett csinálnunk. Alapnak smooshy technikával piros és narancssárga lakkokat vittem fel, amire fekete akrilfestékkel rajzoltam a cicákat és a tappancs nyomokat. :)



Másodjára koponyás körmöket kellett alkotnunk, amire szintén szabad kézzel és akril festék segítségével rajzoltam. Alapnak a China Glaze Getting To Gnaw You lakkját kentem fel, amire jöttek a koponyák.



 A "tökös téma" sem maradhatott ki, alapnak egy citrom-narancs átmenetet valósítottam meg, amire feketével nyomdáztam a tökfejeket.



A pókháló témán sokat gondolkoztam, mindenképp valami sötét alapot szerettem volna, így maradtam a lila színnél, amire ezüst holo és fehér lakkal nyomdáztam a hálókat.



A Candy Corn volt az egyik kedvenc témám, bár nem kifejezettem ezt az édességet vettem alapul a körmeimnél. Alapnak átmenetet készítettem, három körmömre pedig színben hozzá illő cukorport használtam. Végül az átmenetes körmeimre feketével nyomdáztam.



A sugar skull témára először ötletem sem volt, az tudtam, hogy mindenképp valami nagyon színeset szeretnék. A gyűrűs és a középső ujjamra végül rajzoltam egy-egy fejet, a maradék körmömre pedig színes alapot vittem fel és pókhálókat rajzoltam.



A szellemház téma volt az egyik kedvencem, alapnak lila-kék átmenetet vittem fel, amire ezüst holo fedőlakkot kentem. A házat, a szellemet és a többi "hozzávalót" pedig fekete akrillal festettem. :D



A szellem téma szintén az egyik kedvenc volt. Ezüst holo lakkot kentem fel, amire fehér és fekete akrillal festettem a szellemeket és a feliratot. 



A Frankenstein témára egy igencsak megúszós festés készült. Zöld színt vittem fel a körmeimre, amikre végül rajzoltam Frank fejét. :D


Nektek melyik tetszik a legjobban? :)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése