TESZT | Moyra nyomdalemezek - Ornaments 3; Step by step

Ismét bővítettem a nyomdalemez készletemet, mégpedig négy nagy méretűvel, a Moyra kínálatából. Igazából csak a téli témájút szerettem volna megvenni, mert hát ugye vannak rajta pingvinek is, de végül másik három mellett is leraktam a voksomat. Ma kettőt mutatok meg nektek, a jövőhét folyamán pedig a maradékkal is készítek majd egy bejegyzést.


A lemezek minősége a szokásos, van amelyik mintát nehezebb felvenni, de kellő tapasztalattal és gyakorlással nem okoz gondot. 

Ornaments 3

Az Ornaments lemezből már három verzió is készült, az első is megvan már nekem, most pedig a hármasra csaptam le. A lemezen különféle ornamentikus, indás minták találhatóak, amik az egész körmöt beterítik. Legtöbbször az ilyen mintákat szeretem szabad kézzel készíteni, de ha sietek és egyformára szeretném, akkor jól jön egy kis segítség. A legtöbb minta kisebb és nagyobb körmökön is jól mutat. Két manit készítettem vele, az első egy szimpla zöld-arany kombináció, a másodiknál pedig dupla nyomdázást alkalmaztam.







Step by step

 A Step by step lemezen elég sokat gondolkoztam, többször is kiszedtem a virtuális kosaramból, végül mégiscsak megvettem. Régóta szerettem volna kipróbálni már egy ilyen fajtájú/témájú lemezt, ezért is adtam be neki a derekamat. A lemezről apránként tudjuk felnyomdázni a körmeinkre a mintákat, minden kis részletnek más színt adva, ezáltal még jobban feldobva a maninkat. Mandalás, virágos, lepkés és sok egyéb formával tudunk játszani. A minták többsége a méretéből kifolyólag inkább nagyobb körmökön mutat jól, de gondoltak a kisebb, rövidebb körmű lányokra is. Két manit készítettem vele, a lepkés és a felső mandalás mintát felhasználva. Első próbálkozásra nem is lett olyan rossz, de ajánlott hozzá a türelem és a koncentráció is, hogy pontosan tudjuk nyomni a mintákat.








Nektek hogy tetszik? :)

Share this:

CONVERSATION

2 megjegyzés:

  1. Hjajj ezek a manikűrök. elvesztem *-*

    VálaszTörlés
  2. egy ilyen step by step lemezre régóta vágyom, de ennek a lemeznek a mintái annyira nem jönnek be, azért nem vettem meg. nagyon szépek a manikűrök!

    VálaszTörlés