ManiCute | forró tea

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de személy szerint én már teljesen átszellemültem, kezd karácsonyi hangulatom lenni és a telet is nagyon vártam már, annak ellenére, hogy egyáltalán nem szeretem a hideget. Kis csapatunkkal ma egy nagyon jó témával készültünk nektek, amitől garantáltan felmelegedtek. :D


Két hete sikerült ügyesen megfáznom, azóta is liter számra iszom a teákat. Mindenféle jöhet, de kedvencem a gyümölcsös, vagy ezek a tipikus fűszeres, narancsos téli teák. Szerintem ennyiből kitalálhattátok már, hogy a mai témánk is ehhez kapcsolódó, mégpedig a forró tea. Nem nagyon gondoltam túl, már az elejétől kezdve tudtam, mit is szeretnék alkotni a témára. Egy halvány törtfehér alapot kentem fel, amire egy bögrés nyomdamintát vittem fel matricaként. A minta a Moyra Winter is here lemezén található, hamarosan hozok róla bejegyzést is. :)





Nektek hogy tetszik? :)


Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése