LAKKTESZT | S-he 6060

A S-he márka elég régóta megtalálható már a Dm-ek polcain, de őszintén megvallva nem nagyon mozgat meg a kínálatuk, talán egy lakkom ha volt eddig tőlük. Sok bloggernél láttam viszont az egyik lakkjukat és mivel kíváncsi voltam én is rá, így hát még a Glamour napok keretein belül féláron csaptam le rá.


A márka lakkjainak üvegei kocka alakúak és a kupakjuk is lekerekített kocka, nekem tetszik, hiszen kézre esik. Az ecsete lekerekített, könnyű vele dolgozni. A lakkok alján találhatóak a számok, kicsit sajnálom, hogy nem fantázianeveket adtak nekik. A 6060-as számú a Gel like'n ultra stay családból való. Krémes állagú, mustársárga, vagy okkersárga árnyalatú, ami nagy divat így ősszel. Régóta kerestem már hasonló színt, hiszen ilyen még nem volt a kollekciómban, így örültem neki. Két rétegben fed, gyorsan szárad. A képek kicsit csalókák, élőben ennél sárgásabb a lakk, de sehogy sem sikerült normális képet csinálnom róla.




Ti szeretitek a mustársárga lakkokat? :)

Share this:

CONVERSATION

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése