LAKKTESZT | Essence The Gel - 103 Midnight Sky; 106 Loyal Royal

Nagyon régen volt már szó Essence lakkokról a blogon, viszont a legutóbbi szortiment frissítés után bekerült egy-két említésre méltó darab az új cuccok közé, amiknek én sem bírtam ellenállni. Elsőként két árnyalatot mutatok meg nektek a The Gel vonalból. :)


 103 Midnight Sky

Az év nagy favoritjai nálam a kék lakkok, most döbbentem rá igazán, mennyire szeretem a szín sötétebb árnyalatait, na meg persze a világosakat is. A Midnight Sky egy sötétebb kékes, már-már lilás árnyalatú csoda, amiben világosabb kék shimmer található. A képen sajnos egyáltalán nem sikerült elkapnom a színét, élőben lilásabb és nagyon nagyon szép! Két réteges, gyorsan szárad.




A Loyal Royal-ba első látásra beleszerettem, régóta szerettem volna egy ilyen zöld árnyalatot, ami őszre tökéletes választás. Nem is igazán tudom belőni a színét, talán az olivazöld árnyalatában látszik, ami néha barnásba vált át. És ha ez sem elég, egy jó adag arany shimmerrel is fel van túrbózva. :D Szintén két réteges, sajnos csíkozódik, bár ez élőben nem annyira feltűnő, mint a képeken.




Nektek melyik tetszik jobban? :)

Share this:

CONVERSATION

1 megjegyzés: